Aanbieding: Suzuki RF-900 met lichte schade!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen suzuki op de zijkant alleen 900.Wat ik wel ben vergeten te vermelden is dat ik nog een stuk uitlaat heb liggen voeg ik gelijk eraan toe.
Moet alleen de deuk uitgedeukt worden in de pijp van de uitlaat die niet geschaafd is.


Op de topkuip

full


Maarja, praten heeft nu toch geen zin meer, op z'n vroegst over 1,5 week pas weer.

:)
 
niet om je topic te verkloten, maar ik ben ook wel eens met lage snelheid onderuit gegaan, daar kan je vork wel degelijk een tik van krijgen, de poten hoeven niet krom te zijn, ze kunnen ook getordeerd zijn, je balhoofd kan een flinke tik krijgen etc etc.

Misschien dat iemand die kunt vinden die een streetfighter wil bouwen, wil ik wel, maar heb geen geld en plaats voor een 2e RF :P
 
Heb je dit niet aan de verzekering kunnen opgeven ?

Ik heb toevallig gister dezelfde situatie gehad. Ik moest uitwijken voor een automobilist die mij niet gezien had en de rotonde opreed terwijl ik op de rotonde zat. Door uitwijken heb ik schade aan zijn auto kunnen voorkomen, ben zelf wel op mijn snuffert gegaan. (niet met onderstaande TLR trouwens O-) )
 
Ik wil graag weten waar jij alle kuipen en tank laat schuren en spuiten, stickers plakken, en aflakkenn voor 400 eur. Dan heeft die er ws een klantje bij ;)


Het is natuurlijk leuk om een prijs van 400 euro te vermelden waarvoor een beunhaas/zelfspuiter/hobbyist het doet, maar het gaat wel om de schadeprijs zoals deze bij een goed motor schadeherstelbedrijf wordt gedaan. Tenslotte spreek je bij reparatiekosten nog altijd over de prijs benodigd om het ding in dezelfde staat te krijgen als hij was voor het ongeluk.

En voor 400 euro mag je 'm bij een bovag spuiterij nog net over de drempel naar binnen rijden en meer niet.

Ik spuit zelf ook veel in de hobby/prive sfeer en zelfs ik doe dat niet voor 400 euro, dus laat staan een officiel herstelbedrijf. (Roland Meerman / Moto Paint Alphen etc...)
 
Het is natuurlijk leuk om een prijs van 400 euro te vermelden waarvoor een beunhaas/zelfspuiter/hobbyist het doet, maar het gaat wel om de schadeprijs zoals deze bij een goed motor schadeherstelbedrijf wordt gedaan. Tenslotte spreek je bij reparatiekosten nog altijd over de prijs benodigd om het ding in dezelfde staat te krijgen als hij was voor het ongeluk.

En voor 400 euro mag je 'm bij een bovag spuiterij nog net over de drempel naar binnen rijden en meer niet.

Ik spuit zelf ook veel in de hobby/prive sfeer en zelfs ik doe dat niet voor 400 euro, dus laat staan een officiel herstelbedrijf. (Roland Meerman / Moto Paint Alphen etc...)

:Z

Volledige streetfighter strak maken + spuiten in donkerblauw mettalic bij een officiele spuiter die graag iets zonder bon doet: 250 Euries

Er zijn er zat te vinden die dat nog wel willen/doen..
 
Er zijn er zat te vinden die dat nog wel willen/doen..

In je (natte) dromen dan zeker... :+

Ik weet dat je nu refereert aan die eigen fighter van je en ik vindt het echt hartstikke leuk voor je dat je iemand bereidt hebt gevonden om dat hondehok voor 250 euro te spuiten, maar zou je even niet willen reageren als je met een voorbeeld komt wat werkelijk geen enkel raakvlak of overeenkomst heeft met de Suzuki die hier genoemd wordt???

Die fighter van je heeft nog geen 20% van het lakwerk wat er aan zo'n RF te vinden is, en dan heeft de RF nog eens allemaal moeilijke louvres in de zijkant zitten. Wel effe wat anders dan een Honda tank, een voorspatbord en een polyester bult genaamd "kont" waar geen enkele moeilijke lijn en/of glooiing inzit.

Verder moeten alle delen gedemonteerd worden, waarschijnlijk ook gerepareerd en moeten de oude stickers eraf en moet alles geprepareerd en geprimed worden. Daarna de originele lak erover, de originele stickers en daarna 2 lagen clearcoat.

Verder moeten de wielen gespoten worden waardoor de banden en schijven er ook af moeten en de beide wielen opnieuw gebalanceerd moeten worden en met een beetje mazzel moet het frame ook gespoten worden (RF heeft een in de kleur van de motor gespoten frame en als daar krassen op zitten ben je de lul)

Ik spuit zelf al zo'n 15 jaar motoren in de hobbysfeer en ik kan je zeggen dat geen enkele spuiter dit kan doen voor 400 euro. Tenminste niet als hij er een bedrijf op nahoudt en hier z'n brood mee moet verdienen.

Dat ik het kan doen voor minder dan de helft van de prijs van een profi spuiter is leuk voor mij maar ik hoef er geen pand op na te houden/afval af te voeren/personeel te betalen etc, etc.

Dus dat jij 3 kleine en vooral simpele onderdelen in 1 kleur kunt laten spuiten zonder bestickering voor een eenmalig vriendenprijsje is leuk voor je, maar totaal niet relevant in dit topic.

Welterusten dus verder :)
 
Laatst bewerkt:
Heb je dit niet aan de verzekering kunnen opgeven ?

Ik heb toevallig gister dezelfde situatie gehad. Ik moest uitwijken voor een automobilist die mij niet gezien had en de rotonde opreed terwijl ik op de rotonde zat. Door uitwijken heb ik schade aan zijn auto kunnen voorkomen, ben zelf wel op mijn snuffert gegaan. (niet met onderstaande TLR trouwens O-) )


Helaas niet all risk verzekerd, de stomste fout die je kan maken.
 
Maar in ieder geval, hij staat nog steeds te koop en voor een redelijk bedrag.

Wij hebben hem onderzocht en vinden dat ie in een goeie staat is en zeker nadat ie gevallen is.

Dus ik hoop hem snel kwijt te zijn.
 
Dat zal best lukken want zo hoog is je prijs nou ook weer niet, zeker omdat je nagenoeg alle vervangingsonderdelen al meeleverd en de nieuwe eigenaar dus niet eerst op onderdelenjacht hoeft te gaan.

't is dat ik geen tijd heb anders had ik 'm graag van je overgenomen voor je vraagprijs.


-O-
 
Dat zal best lukken want zo hoog is je prijs nou ook weer niet, zeker omdat je nagenoeg alle vervangingsonderdelen al meeleverd en de nieuwe eigenaar dus niet eerst op onderdelenjacht hoeft te gaan.

't is dat ik geen tijd heb anders had ik 'm graag van je overgenomen voor je vraagprijs.


-O-


Kijk dat vind ik nu leuk om te horen!

*O* *O* *O* *O*
 
Ik ook niet, maar het was ook niet mijn schuld dat ik moest uitwijken


Nee bij mij ook niet maar ik moest toch uitwijken en gelukkig ben ik niet tegen die andere wagen gereden. En het trieste is nog dat een kind werd aangereden en de dader is doorgereden.

Ik heb nog geprotesteerd maar helaas had ik meer afstand moeten houden
 
:Z

Volledige streetfighter strak maken + spuiten in donkerblauw mettalic bij een officiele spuiter die graag iets zonder bon doet: 250 Euries

Er zijn er zat te vinden die dat nog wel willen/doen..

:Z ? Ik ben voor de gixxer nog eens bezig geweest een spuiter te zoeken voor een project dat ZzlaapkopzZ eens heeft gejopt voor me, ik kwam niet onder de 800 Eur. Moest ik zelf schuren en strak maken.. Vandaar de vraag om een van die spuiters, want dan heeft'ie een klant bij. Niet om te flamen hoor, ik vind een RF een mooie fiets, deze ook. Enige kommentaar dat ik gaf, is dat IMHO hij de schade beter zelf kan (laten) maken, dan vang je er meer voor, en is (denk ik) makkelijker te verkopen...

@ TS; succes met de verkoop, maar dat komt vast goed! mooie tijdloze fiets, en als je de adresjes mee verkoopt, en de bedragen ook kloppen is het weer wel een mooie prijs, wanneer die weer klaar is.
 
:Z ? Ik ben voor de gixxer nog eens bezig geweest een spuiter te zoeken voor een project dat ZzlaapkopzZ eens heeft gejopt voor me, ik kwam niet onder de 800 Eur. Moest ik zelf schuren en strak maken.. Vandaar de vraag om een van die spuiters, want dan heeft'ie een klant bij. Niet om te flamen hoor, ik vind een RF een mooie fiets, deze ook. Enige kommentaar dat ik gaf, is dat IMHO hij de schade beter zelf kan (laten) maken, dan vang je er meer voor, en is (denk ik) makkelijker te verkopen...

@ TS; succes met de verkoop, maar dat komt vast goed! mooie tijdloze fiets, en als je de adresjes mee verkoopt, en de bedragen ook kloppen is het weer wel een mooie prijs, wanneer die weer klaar is.

Nou ik weet me adresjes en die verkoop ik zeker mee...
Omg. Rotterdam houden ze van zwart werken volgens mij. En ik maak zelf de motor niet omdat ik werk op school zit kleine kinderen heb en daarbij gewooon geen tijd heb, en geen geld om te fixen en dat laatste geld ook zeer erg mee....

Anders had ik hem zelf gemaakt en hem zo goed als nieuw verkocht.
 
In je (natte) dromen dan zeker... :+

Ik weet dat je nu refereert aan die eigen fighter van je en ik vindt het echt hartstikke leuk voor je dat je iemand bereidt hebt gevonden om dat hondehok voor 250 euro te spuiten, maar zou je even niet willen reageren als je met een voorbeeld komt wat werkelijk geen enkel raakvlak of overeenkomst heeft met de Suzuki die hier genoemd wordt???

Die fighter van je heeft nog geen 20% van het lakwerk wat er aan zo'n RF te vinden is, en dan heeft de RF nog eens allemaal moeilijke louvres in de zijkant zitten. Wel effe wat anders dan een Honda tank, een voorspatbord en een polyester bult genaamd "kont" waar geen enkele moeilijke lijn en/of glooiing inzit.

Verder moeten alle delen gedemonteerd worden, waarschijnlijk ook gerepareerd en moeten de oude stickers eraf en moet alles geprepareerd en geprimed worden. Daarna de originele lak erover, de originele stickers en daarna 2 lagen clearcoat.

Verder moeten de wielen gespoten worden waardoor de banden en schijven er ook af moeten en de beide wielen opnieuw gebalanceerd moeten worden en met een beetje mazzel moet het frame ook gespoten worden (RF heeft een in de kleur van de motor gespoten frame en als daar krassen op zitten ben je de lul)

Ik spuit zelf al zo'n 15 jaar motoren in de hobbysfeer en ik kan je zeggen dat geen enkele spuiter dit kan doen voor 400 euro. Tenminste niet als hij er een bedrijf op nahoudt en hier z'n brood mee moet verdienen.

Dat ik het kan doen voor minder dan de helft van de prijs van een profi spuiter is leuk voor mij maar ik hoef er geen pand op na te houden/afval af te voeren/personeel te betalen etc, etc.

Dus dat jij 3 kleine en vooral simpele onderdelen in 1 kleur kunt laten spuiten zonder bestickering voor een eenmalig vriendenprijsje is leuk voor je, maar totaal niet relevant in dit topic.

Welterusten dus verder :)


:r Sommige mensen geloven graag van zichzelf dat ze goedkoop zijn en de wereld kennen. En de opbouw van een motor is een kwestie van smaak. Dat je het niet eens bent met de mening van iemand is 1 ding, maar om dan meteen de motor van die persoon af te gaan zeiken getuigd in mijn ogen van een zielige persoonlijkheid. :r

Grtz Zieke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan