Aangeboden: 5 sportgrid sessies 11 september

Stoere naam

Rookie
4 sep 2010
16
0
Culemborg
Beste mensen

Vanwege tijd, geld en al mijn andere gebreken bied ik mijn 5 sportgrid sessies aan van zaterdag 11 september. Geinterresseerde graag even mailen.
 
in de SGT wordt gereden tot ongeveer 2.15. Over het algemeen van 1.55 tot 2.15. Het gebeurt wel eens dat er nog snellere jongens op de baan zijn, maar dat is naar mijn ervaring niet zo heel vaak.
 
:N

Ik heb hier de tijden liggen van een SGT sessie van vorige maand (normale droge dag)
Snelste tijd 1:45 minstsnelle tijden (1x2:05, 2x2:04, 2x 2:03) de rest allemaal sneller.

Dus 2:15 lijkt mij nog niet voor de snelheid voor de sportgridtimes. Verschil van 30 sec. per ronde met de snelste is m.i. te veel.

Maar goed ieder moet voor zich weten welke groep hij inschrijft maar dat er niet veel rijders tijdens een sportgridtime onder de 1:55 rijden, da's ech nie waar nie.

Waren er toen 12!
 
Laatst bewerkt:
Ben ik niet met je eens, maar dat terzijde. Ik heb hier verscheidene tijdlijsten liggen (van dit jaar en vorig jaar) waarbij dat wel degelijk het geval is. Maar het zal ook wel per dag verschillen denk ik. Het is echter wel zo dat naar mate het seizoen vordert de tijden wel sneller worden.
 
Ben ik niet met je eens, maar dat terzijde. Ik heb hier verscheidene tijdlijsten liggen (van dit jaar en vorig jaar) waarbij dat wel degelijk het geval is. Maar het zal ook wel per dag verschillen denk ik. Het is echter wel zo dat naar mate het seizoen vordert de tijden wel sneller worden.

Meestal worden er snellere tijden gereden met SGT als de dag erop wedstrijden worden verreden. Veel jongens rijden dan SGT en zien dit als 'training voor de wedstrijd'

Athans dat is mijn mening :P
 
Ah precies, dat zou inderdaad erg goed kunnen. Tijden zullen dan inderdaad sneller zijn, maar ik geloof niet dat er zondag aanstaande een race is. Of wel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan