Aangeboden; gratis advertentie marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testa-Rossa

MF veteraan
19 dec 2006
7.585
3
Achterhoek!
Het klinkt misschieen een beetje vreemd, maar een MP advertentie kost tegenwoordig toch 6 euro... dus. Mocht dit trouwens in strijd zijn met de regels mods, dan verwijder het maar.

Wat is er het geval, ik heb 10 min terug mijn laatste Zündapp op Markplaats gezet -O- en deze was eigenlijk bij het klikken op de bevestigingsknop al verkocht, en een evt. 2e koper (voor als de eerste afhaakt) heeft zich ook al aangemeld.

Dus ik heb niks meer aan de advertentie, nu heb ik verder niks op MP staan dus ik kan alle contactgegevens zo ff veranderen, en ik kan hem zo in een andere catogorie zetten.

Dus moet iemand nog gratis een MP advertentie hebben moet ie maar ff de foto's en advertentietekst en contactgegevens doormailen en of over MSN (email staat in profiel).

Nogmaals, hoop dat dit niet fout is, sowiesow geen handel waar ik zelf beter van word :+
 
Laatst bewerkt:
Motor advertentie kost 15 euro.... Brommer advertentie kost 6 euro... ;) Dus dan zou ie zoiezo opnieuw moeten dokken of het is een brommer in dezelfde rubriek :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan