Aangeboden voor redelijk bod. CBF 1000 abs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het medeleven en de berichtgeving (lol) maar ik maak geen grapjes. Ik ga niet met de fiets lopen leuren, hij staat hier keurig droog in de schuur en de dealer komt deze week even kijken.
Dus laatste schopje (misschien).
 
Nee dat lijkt mij ook niet meer dan normaal, wie werkt er nu voorniets.
Maar als je dat weet is er toch niets aan de hand..... toch.
ik bedoelde dat als jij hem aan de dealer verkoopt en nix terugkoopt dan mag je in je handen knijpen met 5k.
met andere woorden die geven je helemaal nix.
als je hem echt kwijt wil zal je scherp moeten zitten en weten wat de inruilwaarde bij dealer is.
suc6 met de verkoop en ik hoop dat je het maximale eruit haalt bij dealer/particulier
 
ik bedoelde dat als jij hem aan de dealer verkoopt en nix terugkoopt dan mag je in je handen knijpen met 5k.
met andere woorden die geven je helemaal nix.
als je hem echt kwijt wil zal je scherp moeten zitten en weten wat de inruilwaarde bij dealer is.
suc6 met de verkoop en ik hoop dat je het maximale eruit haalt bij dealer/particulier

:^
 
Daarom vraag ik ook een redelijk bod op de fiets, en zit er echt niet op te wachten dat een "motor vriend"de hoofdprijs moet gaan betalen bij dat gaj.....
 
JAAAAAAAAAAAA ik heb een bod van € 6600,--- van de handel..... dat valt mij dus niet tegen.
Ik heb afgesproken voor vrijdag te reageren.
DUUUUUUUUUUSSSS als er nog liefhebbers zijn ???? Grijp je kans.
 
Zo..... Allemaal bedankt voor de reacties en natuurlijk de meedewerking, maar............. HIER KAN DUS NU EEN SLOTJE OP :+
De fiets heeft een nieuwe en ZEER TEVREDEN baas gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan