Aanschaf Suzuki burgman 650

Johnny65

Rookie
16 mei 2019
9
4
He hallo mede rijders, zit er aan te denken om een burgman 650 van na 2012, dus het nieuwe model zeg maar.
Rij nu trouwens een burgman 400 van 2007 en wil wat meer power, de vraag ontrent de cvt problemen weet ik nu wel, maar ik vraag mezelf nu af of deze problemen met het laatste model dus zijn aangepakt door de fabrikant.
Wat ik dus wil vragen kan iemand hier duidelijkheid over geven, nog steeds mogelijke problemen met de cvt of zijn deze aangepakt cq opgelost, aandrijfbelt, plastic schakeltandwielen enz.
Hoop dat iemand wil reageren dat zou mij echt helpen BVD
 
Niet aangepast en niet opgelost het kan heel lang goed gaan. gebeurt het je ben je de pineut.
zowel met de nieuwe als de oudere versies. ook het aantal km maakt niet uit.
Voor mij de reden om voor een Honda Silverwing te gaan, Ga graag voor Safe.
 
Niet aangepast en niet opgelost het kan heel lang goed gaan. gebeurt het je ben je de pineut.
zowel met de nieuwe als de oudere versies. ook het aantal km maakt niet uit.
Voor mij de reden om voor een Honda Silverwing te gaan, Ga graag voor Safe.
Oké thanks maxhum voor de duidelijke reactie daar kan ik wat mee 😉 dus eigenlijk is het een kwestie van geluk hebben 😏.
Ga ik toch even verder kijken de nieuwe honda nc 750x met dct lijkt me ook wel wat, wel totaal iets anders mag je leeft maar één keer toch 😇🤙
 
Oké thanks maxhum voor de duidelijke reactie daar kan ik wat mee 😉 dus eigenlijk is het een kwestie van geluk hebben 😏.
Ga ik toch even verder kijken de nieuwe honda nc 750x met dct lijkt me ook wel wat, wel totaal iets anders mag je leeft maar één keer toch 😇🤙
Bijkomend voordeel je word weer als motorrijder gezien ipv Scootist(niet dat daar iets mis mee is) ;)
 
Bijkomend voordeel je word weer als motorrijder gezien ipv Scootist(niet dat daar iets mis mee is) ;)
Kijk daar zit ik dus niet mee he, ik zwaai naar iedere motorrijder en als die niet terug wilt zwaaien dan is dat zijn/haar beslissing toch.
Ik rij motor voor mijn eigen plezier 😉😏
 
Terug
Bovenaan Onderaan