Marve
MF veteraan
Beste mensen,
Sinds ik mijn Honda heb ingeruild voor een Ducati begin ik het (dagelijkse) motorrijden erg te missen. Met de Duc ga je niet zo snel in baggerweer rijden of woon/werk snelwegkilometers maken vanwege het dure onderhoud, de waardevermindering en omdat je aan wilt komen uiteraard. (ben jullie gelijk ff voor
)
Ook moet ik m'n Duc 2km verderop stallen in een afgesloten garage ipv bij mij thuis in de fietsenstalling. Dit omdat ik er toch net iets zuiniger op ben en het moet van de verzekering, waar mijn Honda altijd bij mij thuis in de gezamenlijke fietsenstalling stond.
Wat gebeurd er dan, je moet vroeger opstaan om eerst naar je garagebox te rijden en de Duc op te halen en dat doe je dus niet met als gevolg dat je weer in het blik zit en in de file staat
Nu kwam ik een motor tegen voor (wat ik denk) een leuk prijsje die ik puur voor dit soort doeleinden wil gaan gebruiken. Dus een motor voor woon/werkverkeer, lange tour-ritten en evt. voor de uitleen aan familie/vrienden die wel een RBW hebben maar geen motor en een keer een dagje mee willen rijden. Maar dus ook een motor die ik thuis kan stallen onder een zeiltje of in de fietsenstalling.
Ik wilde eigenlijk wachten tot september, maar heb een belastingvoordeeltje te pakken dus ik zie niet in waarom ik hem deze week niet gelijk kan kopen
Om een lang verhaal kort te maken
nu heb ik dus 2250,- geboden op een ZZR 1100 en dat bod is geaccepteerd en nu ben ik benieuwd of jullie dat een goede prijs vinden voor deze motor of dat ik misschien zelfs nog wel kan zakken wanneer ik hem ga ophalen.
Dode link
Meer informatie heb ik helaas nog niet, maar ik denk dat er wel redelijk wat info in de advertentie staat. De fiets is van een aardig en ik denk ook wel betrouwbaar vrouwtje dus ik wil ook weer niet het vel over haar oren trekken en een ripdeal sluiten, maar uiteraard ook niet meer betalen dan die waard is.
Alvast bedankt!
Sinds ik mijn Honda heb ingeruild voor een Ducati begin ik het (dagelijkse) motorrijden erg te missen. Met de Duc ga je niet zo snel in baggerweer rijden of woon/werk snelwegkilometers maken vanwege het dure onderhoud, de waardevermindering en omdat je aan wilt komen uiteraard. (ben jullie gelijk ff voor
)Ook moet ik m'n Duc 2km verderop stallen in een afgesloten garage ipv bij mij thuis in de fietsenstalling. Dit omdat ik er toch net iets zuiniger op ben en het moet van de verzekering, waar mijn Honda altijd bij mij thuis in de gezamenlijke fietsenstalling stond.
Wat gebeurd er dan, je moet vroeger opstaan om eerst naar je garagebox te rijden en de Duc op te halen en dat doe je dus niet met als gevolg dat je weer in het blik zit en in de file staat

Nu kwam ik een motor tegen voor (wat ik denk) een leuk prijsje die ik puur voor dit soort doeleinden wil gaan gebruiken. Dus een motor voor woon/werkverkeer, lange tour-ritten en evt. voor de uitleen aan familie/vrienden die wel een RBW hebben maar geen motor en een keer een dagje mee willen rijden. Maar dus ook een motor die ik thuis kan stallen onder een zeiltje of in de fietsenstalling.
Ik wilde eigenlijk wachten tot september, maar heb een belastingvoordeeltje te pakken dus ik zie niet in waarom ik hem deze week niet gelijk kan kopen

Om een lang verhaal kort te maken
nu heb ik dus 2250,- geboden op een ZZR 1100 en dat bod is geaccepteerd en nu ben ik benieuwd of jullie dat een goede prijs vinden voor deze motor of dat ik misschien zelfs nog wel kan zakken wanneer ik hem ga ophalen.Dode link
Meer informatie heb ik helaas nog niet, maar ik denk dat er wel redelijk wat info in de advertentie staat. De fiets is van een aardig en ik denk ook wel betrouwbaar vrouwtje dus ik wil ook weer niet het vel over haar oren trekken en een ripdeal sluiten, maar uiteraard ook niet meer betalen dan die waard is.
Alvast bedankt!
Kijk daarom heb je er wat aan als je zoiets vraagt hier. Heb net ff de google resultaten bekeken en daar word je idd niet echt vrolijk van bij deze motor. Bizar want volgens de meeste sites is dit één van de betrouwbaarste motoren (bijv. een erg hoge score op [Dode link verwijderd]) maar wat je zegt dat zijn natuurlijk liefhebbers die daar stemmen/reageren.
Blackbird koop je niet voor zo'n bedrag. Alleen een met schade.