• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Abba superbike stand en paddock stand

Status
Niet open voor verdere reacties.

FZRene

MF veteraan
Lid geworden
4 mei 2004
Waarderingsscore
3.991
Te koop wegens schuuropruiming:

Abba superbike stand met de extra stabilisatoren en een paddock stand met achterbrug inserts.

20250215_175829.webp

20250215_175836.webp

20250215_175845.webp

Afhaalprijs 50 euro en een krat Hertog Jan......

Nee want dan blijf ik met dat andere ding zitten.

Koop anders alles en zet die paddock stand voor 2 tientjes te koop zou ik zeggen.

Geen idee wat het voordeel van een Abba stand is, lees er wel vaker over.
Heb je toevallig een foto van de set op de motor?

Plaatjes ken ik, maar het lijken zo weinig onderdelen.
Dus twijfelde of dit hetzelfde product is. :)

Die "extra stabilisatoren" is de zogenaamde front lift arm. Hiermee kan je jouw voorwiel van de grond af tillen zodat je aan de voorkant onbelast kan werken (bijvoorbeeld voorvork, voorwiel of balhoofdlagers).
Ik ben de importeur van ABBA in Nederland, en voor 5 tientjes wil ik het wel van je terugkopen. Het is namelijk nogal erg goedkoop....

Die "extra stabilisatoren" is de zogenaamde front lift arm. Hiermee kan je jouw voorwiel van de grond af tillen zodat je aan de voorkant onbelast kan werken (bijvoorbeeld voorvork, voorwiel of balhoofdlagers).
Ik ben de importeur van ABBA in Nederland, en voor 5 tientjes wil ik het wel van je terugkopen. Het is namelijk nogal erg goedkoop....

5 tientjes en een krat Hertog Jan was mijn vraagprijs.....

O-)

Geen idee wat het voordeel van een Abba stand is, lees er wel vaker over.
Heb je toevallig een foto van de set op de motor?
Ik heb zo'n superbike stand en gebruik hem voor de Street Triple die geen middenbok heeft. Het is ideaal. Hij staat stabiel, recht en met het achterwiel een stukje omhoog. En je kan het alleen doen.
50 euro en een krat bier is netjes. Je moet er ook nog adapters voor jouw motor bij kopen en die kosten ook drie tientjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan