• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Abonneren op een discussie/notificatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ratz
  • Startdatum Startdatum

Ratz

MF legend
Lid geworden
19 apr 2003
Waarderingsscore
16
Tijdens mijn opruimwerkzaamheden in de notificatielijst
Aantal Notificaties:
1 Ratz: 2.963

O-)

Zag ik dat je je dubbel of meer kon abonneren op een discussie.
Ook dat het te volgen onderwerp, niet op naam gesorteerd kan worden(wat in mijn geval wel makkelijk zou zijn geweest, gezien de discussie waarop ik multimalen op was geabonneerd O-).

Zou bovenstaande mogelijkerwijs 'veranderd' kunnen worden?
Dus dat een dubbele notificatieabonnement en/of 'titel van het onderwerp', alfabetisch en/of aan het aantal reacties, startdatum e.d. zou kunnen worden gesorteerd?

Of moet o.a. ik voortaan gewoon maar beter opletten O-) ;)

*Ja, voeg dit onderwerp toe aan mijn notificatielijst*

Laatst bewerkt:
Niet zozeer over de notificaties, maar over de favorieten. Het is echter een verlijkbare vraag, dus ik post hem hier.

Wanneer je je op een favoriet abonneert krijg je de optie "verwijder nadat ik gereageerd heb". Is het mogelijk om daar een optie "vewijder indien topic gesloten" oid aan toe te voegen? Nu krijg je "voorbeeld topic 1", "voorbeeld topic 2", "voorbeeld topic 3", "voorbeeld topic 4" en "voorbeeld topic 5", waarvan de eerste 4 gesloten zijn en eigenlijk alleen de laatste (nieuwste) boeiend is. Nu kun je die wel handmatig verwijderen, en ze verdwijnen ook vanzelf wel naar de onderkant van de lijst, maar 't zou volgens mij wel een handige functie zijn om dat ook automatisch te laten gebeuren :)

Niet zozeer over de notificaties, maar over de favorieten. Het is echter een verlijkbare vraag, dus ik post hem hier.

Wanneer je je op een favoriet abonneert krijg je de optie "verwijder nadat ik gereageerd heb". Is het mogelijk om daar een optie "vewijder indien topic gesloten" oid aan toe te voegen? Nu krijg je "voorbeeld topic 1", "voorbeeld topic 2", "voorbeeld topic 3", "voorbeeld topic 4" en "voorbeeld topic 5", waarvan de eerste 4 gesloten zijn en eigenlijk alleen de laatste (nieuwste) boeiend is. Nu kun je die wel handmatig verwijderen, en ze verdwijnen ook vanzelf wel naar de onderkant van de lijst, maar 't zou volgens mij wel een handige functie zijn om dat ook automatisch te laten gebeuren :)
Wil ik ook *O*

Terug
Bovenaan Onderaan