Zeg nooit, nooit zeggen ze..
Maar kerel, ik geloof nooit dat een paar mm zoveel uitmaakt met de kabels.
Zou het normaal ook al strak staan, krijg je met rijden zeker gemieter met je accu of bedrading..
Er moet toch altijd wel een cm of wat speling in zitten hoor. Niets van je bedrading mag strak staan.
Je aansluiting zit zeker bovenop de pool? En zitten er van die haakse aansluitstripjes los bij je accu geleverd? Zo nee, dan daar een serje van halen. Heb zelf ook een GS, zelfde probleem gehad.Zal z.s.m. even wat foto's maken, is wel weer lastig met zo'n bmw gs onder de tank
Je aansluiting zit zeker bovenop de pool? En zitten er van die haakse aansluitstripjes los bij je accu geleverd? Zo nee, dan daar een serje van halen. Heb zelf ook een GS, zelfde probleem gehad.
Dat, of de motor verlagen.Klein stukje van de onderkant van de accu wegzagen, hij heeft nu toch teveel capaciteit
Lijkt heel erg op deze: 51913 VMF 51913 accu - Accudienst.nl en deze: 51913 Yuasa 51913 accu - Accudienst.nl
Bij mij komen er geen VMF accus meer in de BMW's. De boxers houden er niet van (tenminste de oudjes). Ik heb er twee geprobeerd in de R100Rt, geen van beiden heeft de eerste winter overleefd. Mijn goedkoopste yuasa uit de motorzaak houdt het nu al vijf jaar uit zonder gezeik.
Benno
Eigenlijk niet relevant in dit topic, want het gaat hier om de juiste (maat) accu.Bij mij komen er geen VMF accus meer in de BMW's. De boxers houden er niet van (tenminste de oudjes). Ik heb er twee geprobeerd in de R100Rt, geen van beiden heeft de eerste winter overleefd. Mijn goedkoopste yuasa uit de motorzaak houdt het nu al vijf jaar uit zonder gezeik.
Benno
Ach ik rij er in de winter niet mee en dan staat dat ding alleen maar op de druppellader...
Heb je vandaag al contact gehad met je leverancier?
voor 20 piek MINDER had je bij mpartz een yuasa gehad... maargoed..