Vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken aan de nieuwe brug gemonteerd.
Het valt reuze mee wat je moet wijzigen.
Een 2 mm dikke ring aan de linkerzijde van de brug (van achteren gezien)en aan de rechterzijde de bus met tap gebruiken van de VFR.(deze is langer dan de originele Fireblade) Deze bus net zo lang aandraaien tot deze tot de brug komt en daarna de moer aan de buitenzijde borgen.
Het ziet er zeer mooi uit en bijzonder. Mijn wielen zijn oranje en de velg van de VFR is zwart dus deze wil ik volgende week nog ff laten stralen en spuiten.
Als dit klaar is zal ik een piccie uplaoden.
heb overigens een 180/55 bang erop (standaard geloof ik).
Héé, da's de VFR die op de voorplaat van www.vfroc.nl staat!Trouwens, wat een beter effect zou geven is om gelijk je uitlaat naar links om te zetten. Op dat moment komt je achterbrug mooi in 't zicht. (zie bijgaand piccie voor wat ik bedoel...)
(Afbeelding)
Thanks voor info guys!
Die € 450 is wel een koopje
Brug van 800 is niet te vinden
Hé, die komt van de homepage van het www.VFROC.nl ! Dit is dus echt super zo, met die uitlaat links. Het is dat ik de middenbok nodig heb (moet verdwijnen met linkse uitlaat) anders ging ik hiervoor sparenTrouwens, wat een beter effect zou geven is om gelijk je uitlaat naar links om te zetten. Op dat moment komt je achterbrug mooi in 't zicht. (zie bijgaand piccie voor wat ik bedoel...)
Op dinsdag 03 juni 2003 21:27 schreef DCB-VFR het volgende:Héé, da's de VFR die op de voorplaat van www.vfroc.nl staat!
Mooi ding hoor!
Lijkt mij nu ruim overtijdOp maandag 02 juni 2003 23:30 schreef FastMike het volgende:
even een update:
Morgen zal ik een piccie plaatsen.