Ik heb de ombouw al meerdere keren gedaan. Een afstandsbus is niet nodig als je de originele VFR stelschroef hebt (die aan de rechterkant door het frame heen gaat). Als je een VFR750 brug monteert, dan kun je beter een VFR800 wiel monteren (ivm de bandenmaat, als je een 190 wil monteren). Een VFR800 brug is anders dan die van een 750. Hierbij moet je de dubbele lagers aan de rechterzijde verwijderen, de brug aan die kant een stuk inkorten en vervolgens het gat uitfresen om de dubbele lagers weer te kunnen monteren. De VFR brug is inderdaad langer. Als je het originele Blade linksysyteem voor de schokbreker gebruikt gaat de achterkant van de Blade omhoog. Ik ben zelf behoorlijk bezig geweest om de wegligging nog acceptabel te krijgen, maar dat kwam achteraf door een kapotte schokbreker! Beste is om meteen een 17" voorwiel te monteren (Blackbird/Firestorm/CBR600F3). Voor de liefhebbers: ik heb nog een 800 brug met 750 wiel met goede Pirelli Dragon (180/55). De klauw heb ik er helaas niet bij.