*Achterhoek United 25* Spring is in the air..

Status
Niet open voor verdere reacties.
oftewel gewoon veel rijden en ervaring op doen ? :)
Denk dat het wel mee speelt.
Al heb ik vorig jaar gigantisch veel km's gereden, en MisterIT een stuk minder, maar hij rijd wel weer een stuk beter dan mij.
Misschien ook met aanleg te maken?

Maar ik ben weg voor vandaag, bye.
 
oftewel gewoon veel rijden en ervaring op doen ? :)

:Y

Heel veel rijden... en als mensen je tips geven dat je het mischien iets kalmer aan moet gaan doen... of toch verzitten in een bocht zou ik daar naar luisteren... en niet in een bocht naar links je rechter knie aan de grond rijden... ;)

:+

(het lijkt wel Niels Bash Avond. :+ )
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het wel mee speelt.
Al heb ik vorig jaar gigantisch veel km's gereden, en MisterIT een stuk minder, maar hij rijd wel weer een stuk beter dan mij.
Misschien ook met aanleg te maken?

Maar ik ben weg voor vandaag, bye.

Nou moet je het niet overdrijven he ;) Ik rijd ook sinds Maart vorig jaar met dezelfde motor. Jij hebt in de tussentijd al een andere gekocht waar je weer aan hebt moeten wennen :)
 
Laatst bewerkt:
Nou moet je het niet overdrijven he ;) Ik rijd ook sinds Maart vorig jaar met dezelfde motor. Jij hebt in de tussentijd al een andere gekocht waar je weer aan hebt moeten wennen :)

Toch heeft Niels wel een beetje gelijk... mensen moeten wel een beetje aanleg hebben voor het motorrijden. En de één heeft nou eenmaal meer talent kwa rijden dan de ander.
 
Hey, ouwe snoeperd _O-
Hoe ist ie :?
Lang niet meer van je gehoord hier :N
Is de cr er al weer klaar voor :?


Met mij gaat het wel goed hoor :Y
Cr is nog nie klaar nie :N
Fazertje moet ook nog wat aan gebeuren :X
Hoop dat ik de lotto nog eens win O-)


@ Mandy , congratz met je nieuwe baan en verjaardag*O*
@ Niels , beterschap en succes met het herstel van jezelf en je bike :Y
@ uuhh , alle nieuwelingen als die er zijn .............WELKOM
 
Laatst bewerkt:
En bij deze Floor- op MF zelf gepost voor in de OP...
En ze staat ín de OP!

full
 
Laatst bewerkt:
Typen met 1 hand duurt ook langer, dat scheelt alweer.Het rijden of het posten :P\

Nouja lees dat jij afgesmeerd bent door een blauwe motor met koffers achterop, dus wat dat betreft :9

Landmark rally zal ik me van de week ook even voor opgeven.[/quote]

Ik heb ook maar een 675 en die met koffers heeft er een 1300 met in elke koffer nog wat extra koppel hangen dus hij bocht uit en weg is meneer -O-
 
Beemer Gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Niels:Als je een keer mee wilt met een ritje dan druk ik wel effe de duo erop.Kun je zo achterop.
 
Toch heeft Niels wel een beetje gelijk... mensen moeten wel een beetje aanleg hebben voor het motorrijden. En de één heeft nou eenmaal meer talent kwa rijden dan de ander.

Ja, dat is ook wel waar :) Maar toch vind ik dat hij het niet zo moet overdrijven :+

Lang leve xenon. *O*

:+

:^ Als ik met mijn donkere vizier achter jou aan rijd dan kan ik nog genoeg zien in het donker :Y

@Beemer: Gefeliciteerd! *O*
 
Laatst bewerkt:
ohja wat ik trouwens vergeet te melden....





Ik ben aangenomen bij VDMparts *O* *O* *O*

Profigefeliciteert *D

@ jurris, is dit nog op te poetsen? http://www.zxr-club.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=2785

VDMparts verkoopt en importeerd motoronderdelen :P zit in enschede

De eindstukken kan je denk ik nog wel polijsten om ze netjes te krijgen :Y
Midden stuk polijsten en veel geduld hebben ,maar of het er nog netjes uit komt te zien durf 'k nie te zeggen :N
 
Jij mag vast wel spullen voor al die motoren die jij hebt bestellen voor een leuke prijs *D

Aprilia, Suzuki's, Kawa's, Honda's sjezus wat moeten jullie een garage hebben O-)

Het belangerijkste merk zie'k er anders toch echt niet tussen staan :(

Discriminatie is dit ,echt discriminatie '(
 
Was leuk , maar was ff de weg kwijt dus wist zelf niet waar ik reed hehe :P
en midden in het donker met een donker vizier , geen pretje :(

Ik reed ook in het donker met donker vizier achter je, maar ken de weg daar goed genoeg haha.
Maar ging nog goed.

Lang leve xenon. *O*

:+

Heb ik ook aan gedacht, maar volgens mij staat het niet en is het hinderlijk voor de rest van het verkeer. Ik heb geen helder glas dus dat kaatst alle kanten op.

Ik heb ook maar een 675 en die met koffers heeft er een 1300 met in elke koffer nog wat extra koppel hangen dus hij bocht uit en weg is meneer -O-

Haha, ach mij had die er ook uitgereden, ik vlieg nooit zo door de bochten.


De eindstukken kan je denk ik nog wel polijsten om ze netjes te krijgen :Y
Midden stuk polijsten en veel geduld hebben ,maar of het er nog netjes uit komt te zien durf 'k nie te zeggen :N

Polijsten gaat dat ja? Ik heb vroegah de uitlaat van de scooter eens een keer gepolijst.
Zag er leuk uit tot die een keer goed warm werd.
Toen werd de kleur blauw/paars van de hitte.
Ook heel apart


Beemer, gefeliciteerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan