*Achterhoek United 25* Spring is in the air..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heyy, mag ik zo vrij zijn om me bij jullie aan te sluiten?
Ik woon in Eibergen en ben 24 jaar. Zoek nog wat mensen om mee
te gaan rijden en toen kwam ik deze topic tegen.


Welkom hier :W

Wat rijd je precies, en waar in Eibergen woon je ongeveer??
Ik woon er namelijk ook al (bijna) 31 jaar, dus wie weet heb ik je welleens voorbij zien rijden ergens :)
 
@tamara, welkom!

@jurris hoe heet die gene dan? zie wel vaak die R1 rijden. maar dan meestal rond doetinchem..

@lisette, best leuk ontwerp wat hij gemaakt heeft!
 
Tamara welkom.
En een ritje in het weekend in nooit verkeerd.
Zondag werd het nog mooier!

Morgen nog 6 uurtjes werken en dan heb ik een lang weekend vrij *D
86.5 uur in 1 week op maken word moeilijk
 
@ Sinas, wil wel rijden, maar moet nog even wachten, dus helaas.

MF nu vanuit de trein.
Onder het motto van 'ik kan niks, maar ik wil wel' :P.

Morgen een lijst maken met onderdelen voor de Blade, en inventariseren wat dat dan gaat kosten. En dan eerst nog maar hopen dat de poten en wielen niet krom zijn. Die moeten nog naar de richter.

Voorlopig vandaag al aardig wat aan papier zooi geregeld, en een hoop geld kwijt geraakt.
 
@ Sinas, wil wel rijden, maar moet nog even wachten, dus helaas.

MF nu vanuit de trein.
Onder het motto van 'ik kan niks, maar ik wil wel' :P.

Morgen een lijst maken met onderdelen voor de Blade, en inventariseren wat dat dan gaat kosten. En dan eerst nog maar hopen dat de poten en wielen niet krom zijn. Die moeten nog naar de richter.

Voorlopig vandaag al aardig wat aan papier zooi geregeld, en een hoop geld kwijt geraakt.

Hoop geld aan treinkaartjes :P

Hoop dat je hem snel weer klaar hebt of een andere motor mocht het niet haalbaar zijn om de blade weer op te lappen.
 
Ik was op E-bay al duftig aan het zoeken, maar kan niks meer vinde van die kappensets.
Doe ik nou wat verkeerd op E-bay?
Eerst werd je er altijd mee dood gegooid.Jup, helaas.
Hoop voor hem dat het allemaal goed komt.




Hey Niels

je kunt ook kijken op www.nedbikes.nl of www.go-pro.nl
Ik heb een keer contact gehad met nedbikes en staat jou ontwerp er niet bij dan kun je dat toch bij hun bestellen tegen een kleine meerprijs.

ik had ook een keer gekeken via ebay maar je betaald je scheel aan transport kosten.

@ alle nieuwe hier WElkom
@ alle jarigen GEFELICITEERD *o*
@ Mandy super gefeliciteerd met je nieuwe baan. wat worden jou taken daar dan??

groetjes jet (heeft het rijk alleen dit weekend)
 
Hey Niels

je kunt ook kijken op www.nedbikes.nl of www.go-pro.nl
Ik heb een keer contact gehad met nedbikes en staat jou ontwerp er niet bij dan kun je dat toch bij hun bestellen tegen een kleine meerprijs.

ik had ook een keer gekeken via ebay maar je betaald je scheel aan transport kosten.

@ alle nieuwe hier WElkom
@ alle jarigen GEFELICITEERD *o*
@ Mandy super gefeliciteerd met je nieuwe baan. wat worden jou taken daar dan??

groetjes jet (heeft het rijk alleen dit weekend)

Heeft Hans rust nodig :P
 
@Beemer, Gefeliciteerd met je verjaardag! dat je maar oud en een BMW rijder mag worden... Hmm dat laatste klopt niet helemaal :+

@Mandy, ook gefeliciteerd met je nieuwe baan!

@ Ashley, mooie motor hoor, de vraag is al voorbij gekomen geloof ik. maar komt hij van Motoport Zelhem af? dacht dat ik hem daar heb zien staan namelijk vorige week :)


hmm bovenstaand bericht is niet zo fijn.. hopelijk komen er niet zoveel van dat soort dingen voorbij dit jaar...

ja klopt komt van motoport zelhem af :)
 
Bedankt voor alle welkom berichtjes :D
Dan even wat meer info, ik woon samen in Eibergen.
Volgens mij heet dit gedeelte wisseling ofzoiets? Ik woon hier
nog niet zo lang.. Kom van oorsprong uit Limburg en heb even in
Deventer, enschede en Hengelo gewoond. Ben dus 24 (bijna 25 alweer pfff).
Verder ben ik zelfstandig, ik heb een rijschool. Momenteel alleen nog auto
maar zo snel mogelijk ook motor. *O*

Nou als er meer vragen zijn hoor ik het wel :)
Ben dus graag van de partij als er weer gereden word!
 
Oh, dan heb ik laatst iets over jou gelezen!

Dan moet jij onderstaande zijn :o

tn_afbeelding-nieuw-roy-16939.jpg
 
Bedankt voor alle welkom berichtjes :D
Dan even wat meer info, ik woon samen in Eibergen.
Volgens mij heet dit gedeelte wisseling ofzoiets? Ik woon hier
nog niet zo lang.. Kom van oorsprong uit Limburg en heb even in
Deventer, enschede en Hengelo gewoond. Ben dus 24 (bijna 25 alweer pfff).
Verder ben ik zelfstandig, ik heb een rijschool. Momenteel alleen nog auto
maar zo snel mogelijk ook motor. *O*

Nou als er meer vragen zijn hoor ik het wel :)
Ben dus graag van de partij als er weer gereden word!

Nogmaals welkom en zoals het er nu naar uitziet wordt er zaterdag gereden
 
Haha :$ Ja dat ben ik inderdaad.
Zou Zaterdag graag mee willen maar moet eerst nog even werken tot 13uur.. Weet niet hoelaat
jullie normaal vertrekken maar als iemand anders Zondag zou kunnen rijden?
 
Haha :$ Ja dat ben ik inderdaad.
Zou Zaterdag graag mee willen maar moet eerst nog even werken tot 13uur.. Weet niet hoelaat
jullie normaal vertrekken maar als iemand anders Zondag zou kunnen rijden?

Denk dat er het hele weekend wel gereden gaat worden, met zulk mooi weer laat ik haar niet in de schuur staan.
 
avond mensen!

Hier nog even het mailtje die ik verstuurd heb voor degene die mee willen op 11 mei.
Mocht ik iemand vergeten zijn te mailen hoor ik het graag dan zet ik je bij op de lijst.





Dames en heren!

Ik had beloofd iedereen nog even een mailtje te doen over het hoe en wat tijdens 11 Mei.
Het feest begint om half 8 bij het Onland in Gaanderen. Ik stel voor om, om 18.45 uur te verzamelen bij de Mac in Doetinchem ( mits het droog is natuurlijk, bij regen wordt er niet gereden).
Het is de Hoelaat we bij het Onland verwacht worden om klaar te staan is nog niet bekend maar als we 18.45 uur aanhouden dan moet dat wel goed komen.
Het is de bedoeling dat we de groep meiden ( Roy ze zijn te jong) begeleiden naar het Onland, dit gebeurt hoogwaarschijnlijk stapvoets omdat het een grote slinger zal worden voor alle examenkandidaten, die allen op een ludieke manier binnengehaald zullen worden.
Het is natuurlijk de bedoeling dat we met zoveel mogelijk kabaal ect. daar aankomen ( zijn er nog mensen die hun bandje bijna op hebben?? laat hem er dan ff op liggen tot 11 mei haha, burnen mag!!:P)
Als er verder nog vragen zijn vanuit jullie kant hoor ik dat graag.
Heb iedereen waarvan ik een bevestiging had dit mailtje gestuurd, maar ook wat waarvan ik het nog niet weet.

Groetjes Sean
 
Denk dat er het hele weekend wel gereden gaat worden, met zulk mooi weer laat ik haar niet in de schuur staan.

:^ Met het weer dat ze voorspellen komt die van mij ook wel van zijn plek *D

He waar en hoe laat gaat er gereden worden?

Er werd door Sinas al geroepen wie er zaterdag wilde rijden geloof ik :P Tijd was nog niet bekend (of ik heb wat gemist :+ )

avond mensen!

Hier nog even het mailtje die ik verstuurd heb voor degene die mee willen op 11 mei.
Mocht ik iemand vergeten zijn te mailen hoor ik het graag dan zet ik je bij op de lijst.





Dames en heren!

Ik had beloofd iedereen nog even een mailtje te doen over het hoe en wat tijdens 11 Mei.
Het feest begint om half 8 bij het Onland in Gaanderen. Ik stel voor om, om 18.45 uur te verzamelen bij de Mac in Doetinchem ( mits het droog is natuurlijk, bij regen wordt er niet gereden).
Het is de Hoelaat we bij het Onland verwacht worden om klaar te staan is nog niet bekend maar als we 18.45 uur aanhouden dan moet dat wel goed komen.
Het is de bedoeling dat we de groep meiden ( Roy ze zijn te jong) begeleiden naar het Onland, dit gebeurt hoogwaarschijnlijk stapvoets omdat het een grote slinger zal worden voor alle examenkandidaten, die allen op een ludieke manier binnengehaald zullen worden.
Het is natuurlijk de bedoeling dat we met zoveel mogelijk kabaal ect. daar aankomen ( zijn er nog mensen die hun bandje bijna op hebben?? laat hem er dan ff op liggen tot 11 mei haha, burnen mag!!:P)
Als er verder nog vragen zijn vanuit jullie kant hoor ik dat graag.
Heb iedereen waarvan ik een bevestiging had dit mailtje gestuurd, maar ook wat waarvan ik het nog niet weet.

Groetjes Sean

Mailtje ontvangen. Maar ik ben er helaas niet bij :) Zit dan gewoon weer in Vleuten.

stel voor rond half 2 kwart voor 2 bij de Mac?

Mooie tijd als je het mij vraagt :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan