*Achterhoek United 26* "De volle agenda"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Missen wij een klein verhaaltje :?

Nah, laatst met Mandy op MSN hebben we Iona verdeelt in het weekend ;)

arme daytona idd,

en roy de racer rijd ook dus dat maak t3 ;)

goedemorgen

Oh ja... |(

:/ vies weer zeg..

Mwoah, beetje motregen...

Volgens buienradar blijft het de komende uren in de buurt droog, dus zo maar eens ff douchen en op de fiets stappen!

*O*

Heb even een blik naar buiten geworpen :N

Ach kom piepert! Buienradar zegt droog dus kan hoogstens wat motregen vallen!
Ik zie je zo bij de MacD.


[me="Roy "R""]lepelt zijn ontbijt naar binnen en gaat zijn pa's motor zo jatten.[/me]
 
Ik kan vanuit het huis niet op het asfalt kijken.
Twijfel twijfel..... Ik ga eerst maar eens opstaan en wat eten, dan zie ik wel.

Zo hard gaat het toch niet dat je aan de grens van de grip gaat komen.
Tenminste dat hoeft niet. Afhankelijk van de groep trek ik hem misschien even een keer door maar volgens mij (als er al mensen komen :X) zijn het echt newbie's :)
 
Kijk! Zo mag ik dat horen :P

Ik ga het leer ook maar eens aantrekken :X
[me="Roy "R""]hoopt eigenlijk dat het nog ff goed gaat hozen...[/me]

Is het pak van de AU offroad opstapdag dus daar moet nog wat troep vanaf spoelen :P
 
En hier in v'veld ook, ik kijk het nog even aan, ben helaas geen held met regen, iets te vaak minder leuke dingen meegemaakt...al was dat wel met de auto!
Ik beslis iig over 10 min wat ik doe :)
 
ik pak mij wel zo de motor, beetje regen kan geen kwaad :+

Hebben we ook niet zo veel last van stof.
 
Sorry, maar ik haak toch af! Ik plaatsmezelf bij deze toch in de categorie 'mooi weer rijders' dus ik doe me pak weer uit en ga duimen voor echt lente/zomer weer
 
de newbierit vertrek was om 10 uur vanmorgen

dus ben bang dat je solo moet rijden om 4 uur ;)
 
Ik herinner me nog een ritje met Kip en It toen It zijn motor net had opgehaald, was koud en vooral heeeeeeeeeel erg nat ... maar wel veel fun gehad. Heb kip z'n handschoenen nog steeds hier liggen :+
 
Sorry, maar ik haak toch af! Ik plaatsmezelf bij deze toch in de categorie 'mooi weer rijders' dus ik doe me pak weer uit en ga duimen voor echt lente/zomer weer

Dan kunnen wij de hand schudden.
Al moet ik zeggen dat het nu wel aardig is buiten. Maar vanmorgen in de auto toch vaak genoeg de ruitenwissers gebruikt.

En ik dacht dat ik me al had vergist in de tijd, was een kwartier. Maar 6 uur? Dat presteer zelfs ik niet _O-
 
Ik herinner me nog een ritje met Kip en It toen It zijn motor net had opgehaald, was koud en vooral heeeeeeeeeel erg nat ... maar wel veel fun gehad. Heb kip z'n handschoenen nog steeds hier liggen :+

Heb hier ook nog een paar liggen, zullen nu wel droog :P
 
Dan kunnen wij de hand schudden.
Al moet ik zeggen dat het nu wel aardig is buiten. Maar vanmorgen in de auto toch vaak genoeg de ruitenwissers gebruikt.

En ik dacht dat ik me al had vergist in de tijd, was een kwartier. Maar 6 uur? Dat presteer zelfs ik niet _O-

Volgens mij heeft hij Niels als leermeester gehad.
Die is ook meester in het bed liggen. :+
 
zo weer ritje gemaakt :) weet de weg dus toch uit mn hoofd naar mn werk :P

en jurris heeft lekker achterop gezeten :P gaat me ook steeds makkelijker af *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan