*Achterhoek United 26* "De volle agenda"

Status
Niet open voor verdere reacties.
moggel allemaaaaaaal!

Weer het 1 en ander bijgelezen.
Hoop vanavond op mooi weer of in ieder geval droog en hoop op een redelijk grote groep, als er nog meelezers zijn ofzo, kwart voor 7 bij de mac in Doetinchem voor het voorrijden bij een examenfeest

Mag ook hopen op een grote groep!
Afmelden voor die paar druppels die vallen is voor diegenen die het feest heeft en diegene die het organiseert niet leuk.
Opgeven is komen. bikkels hier toch!
Ik ben er zowieso, weer of geen weer!
Tot straks. dempers er allemaal af he! haha
Als het mooi weer was geweest was ik met zijspancobinatie gekomen, had Niels mooi in het bakkie mee gekunt!
Tot straks
 
Laatst bewerkt:
Mag ook hopen op een grote groep!
Afmelden voor die paar druppels die vallen is voor diegenen die het feest heeft en diegene die het organiseert niet leuk.
Opgeven is komen. bikkels hier toch!
Ik ben er zowieso, weer of geen weer!
Tot straks. dempers er allemaal af he! haha
Als het mooi weer was geweest was ik met zijspancobinatie gekomen, had Niels mooi in het bakkie mee gekunt!
Tot straks

thermokleding aan, handvatverwarming op max en gaan :+

Ik doe geen camera op de motor ik weet niet hoe de zuignap zich houd als er water tegenaan komt.
 
Laatst bewerkt:
moggel allemaaaaaaal!

Weer het 1 en ander bijgelezen.
Hoop vanavond op mooi weer of in ieder geval droog en hoop op een redelijk grote groep, als er nog meelezers zijn ofzo, kwart voor 7 bij de mac in Doetinchem voor het voorrijden bij een examenfeest


Ik heb wel geen mailtje gehad maar ben dr bij. Dat beetje regen ben ik niet bang van.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens kijken of ik toestemming krijg van thuis om toch weg te gaan. Een beetje regen is inderdaad niet zo erg.......
 
@ TC ....

d 22e smorgens word nu zoiezo niks ;) ....laat d twin afstellen,
dus dan ben ik van t stilvallen ook af ;)
houd voor t beste dan d 30e maar aan (maand later) dan is t ook n stuk warmer :Y ....
 
@ TC ....

d 22e smorgens word nu zoiezo niks ;) ....laat d twin afstellen,
dus dan ben ik van t stilvallen ook af ;)
houd voor t beste dan d 30e maar aan (maand later) dan is t ook n stuk warmer :Y ....
Check !

Luitjes tot straks , het blijft zo goed als droog....aan de franse kust
 
Laatst bewerkt:
mensen, veel plezier bij die examentrit. ben er niet bij, te druk met laatste dingetjes voor het verhuizen aankomend weekend.

heb wel de foto's van ad kievit binnen:) alle foto's die van je zijn gemaakt (stuk of 20) in origineel formaat voor 39 euro, op cd met bedrukte hoes en bedrukte cd!
 
Ga er ook niet bij zijn, hier nu regen. Heb geen zin in een nat pak allemaal veel plezier op de gala.
 
ey mensen ben er vanavond bij tot straks ,
helaas heb ik me nieuwe brul monster nog niet , die komt pas vrijdag :P
kan niet wachten hehe
 

:N

Mijn motor ligt in de prak (maar ik mag wel zo her en der een motor lenen dus dat is geen probleem) en ben pas net thuis en we moeten nog eten enz.
Het word een beetje te kort en te veel haast je repje.

Wel jammer. :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan