*Achterhoek United* # 39 – Gas op die lollie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
;(
Schiet regelmatig weer vol...
Pascal komt ook weer regelmatig voorbij in gedachten al zullen de meesten hier hem misschien niet eens gekend hebben.

Sterkte aan iedereen die het nodig heeft.
 
Sterkte allemaal ;( ik ben donderdag weer terug en zal dan ook een bloemetje leggen.
Ride in Peace Gerrit.
 
Laatst bewerkt:
Sterkte!!!

Ik kan het ook niet bevatten.... De praatgrage, de herryschoppert... De man met wie een ontiegelijk oppervlakkig gesprek enorm diepzinnig lijkt te zijn 😵 die man was de vrolijkheid zelf!!
Zal enorm gemist worden!!
 
Flyer%20facebook%20AFGELAST.jpg


De lange rit voor zondag a.s. is afgelast.

Omdat Gerrit medeorganisator en voor een groot deel de drijvende
kracht was achter de Forumtoer en de lange rit naar het Bergisch gebied.

Uit respect voor Gerrit en nabestaanden is er besloten de lange rit niet te rijden.


Het is moeilijk te bevatten dat die grote man er niet meer is.......
:/
 
Niet te geloven,ben er kapot van dat deze leuke kerel er niet meer is.
Kende hem via de LM rally en heb wel eens met 'm gereden en ben bij 'm thuis geweest om kaarten op te halen die hij voor me geregeld had.
Ontzettende gastvrije familie.
Triest ;(
Sterke gewenst aan al zijn dierbaren.
 
Achter iedere traan, schuilt een lach van herinnering..
Dat neemt niet weg dat 't vreselijk naar is.. (om niet met krachttermen te gaan gooien..)
Sterkte allemaal! ;(
 
Laatst bewerkt:
Tjee. Hier wordt ik heel erg stil van.... Ik hoorde het nieuws via de Landmark Rally waar ik Gerrit ook heb leren kennen. Tijdens deze ritten was hij altijd nadrukkelijk aanwezig... en dat was niet alleen vanwege zijn postuur.

Ik wens alle AU-ers heel veel sterkte in deze tijd!
 
Laatst bewerkt:
Het was goed zo,mooie opkomst en een heftig kippevel moment tijdens de 1 minuut stilte en floor,bedankt voor je bijdrage en vond het een mooi gebaar
 
Heb geprobeerd een 'geschikte' plek te kiezen...
indrukwekkende foto's!!

verschrikkelijk om alle brokstukken te zien... vond dat ze nog als eerbetoon moesten worden gebruikt!!!! ipv als ''troep'' in de berm te liggen

Dat Gerrit als mooie (misschien wat luidruchtige ) man in ons geheugen mag voortleven!! en er in gedachte vaak bij mag zijn!!!
 
Heb geprobeerd een 'geschikte' plek te kiezen...
indrukwekkende foto's!!

verschrikkelijk om alle brokstukken te zien... vond dat ze nog als eerbetoon moesten worden gebruikt!!!! ipv als ''troep'' in de berm te liggen

Dat Gerrit als mooie (misschien wat luidruchtige ) man in ons geheugen mag voortleven!! en er in gedachte vaak bij mag zijn!!!
De plek was goed gekozen en respect dat je dat zo gedaan hebt en ja de luidruchtige verhalen zullen we allemaal gaan missen
 
Niet iedereen zal me kennen hier maar sommigen ook wel, heel veel sterkte met het verlies van jullie maat.. '(
 
Laatst bewerkt:
g.jpg


Mede motorrijders,
Maandag aanstaande vindt de uitvaart van ons motormaatje Gerrit plaats.
De uitvaart vindt plaats in besloten kring.

Gerrit wordt maandag om 12.30 uur van
uitvaartcentrum Dennenlust naar Crematorium de Slangenburg gebracht.

De familie heeft aangegeven het in de stijl van Gerrit te willen doen.
En hem graag onder begeleiding van motorrijders naar de Slangenburg te brengen.
Bij deze willen we iedereen die Gerrit als motorrijder gekend hebben en maandag in de gelegenheid zijn, vragen maandag om uiterlijk 11.45-12.00 uur op de motor bij Dennelust (Kerkhoflaan Zelhem) te zijn.
Om Gerrit en zijn familie te begeleiden naar het Crematorium.

Graag even melden als je mee gaat.
zodat er een inschatting gemaakt kan worden van het aantal motorrijders.
Plaats even een reactie of stuur mij een Pb
Mailen kan eventueel naar achterhoekforumtoer@hotmail.nl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan