Acumen Gear indicator "nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappie

Die hard MF'er
4 apr 2004
599
0
onder de brug
"Te koop:

een gear indicator van het merk Acumen in de kleur blauw. Zit nog in de doos en is ongebruikt met de bon erbij. Gaat weg wegens verkoop motorfiets.

Bij interesse mailen..
 
Makkelijk aan te sluiten???

Je zult het moeten solderen, niet moeilijk als je handig bent.

Verder kun je een plug and play kabel kopen ( 30 tientjes) dan kun je hem klikken aan je kilometerteller. Dan stelt het niets meer voor.

Op de site van acumen staan de voorbeelden.
 
Is deze voorzien van een blauwe behuizing zoals re op de site staat van " Acumen " .

DG8 - Blue Display

The leading digital gear display - and still, we believe, the only one in 'cool 'Blue. Blue LED's are very expensive - probably why Acumen are the only people to use them!

The DG8 can learn up to 8 gears, and comes supplied with an automatic auto-dim facility for night-time use. Easy to use push-button programming and supplied with full instructions. ( Fitting information for the most popular makes & models is also available on this web site)

All DG8's are now supplied as a plug-in head unit with a plug-in extension lead (over 1.5metres total length) for those 'universal fits', but each unit will also plug into the model-specific looms for the popular range of motorcycles. - Look at "DG8/PD8 Plug-and-Go looms" onthis web site to see if your motorcycle is listed.

Don't forget you can enhance the DG8 by a billet aluminium surround, also available in Blue.

Ik doe een bod van 65 euro inclusief verzendkosten... is voor een ZX12RRR en neem aan dat deze zo aan te sluiten is... 8-)

Omhulsel is zwart, cijfers worden in het blauw aangegeven. Ik neem aan dat die aangesloten kan worden op jou motor. 75 is een vaste prijs voor minder gaat die niet weg.
 
Hoi,

Wat heb jij daarvoor betaald dan, want op Ebay staan ze te koop voor GBP 49,99 , is ongeveer 74,32 euro...

Blijf bij mijn bod van 65 euro inclusief verzenden... :Y

Bij de engelse komen nog verzendkosten dus heb je hem nog steeds niet voor die prijs. Ik heb er 90 euro voor betaald.

En ik blijf bij 75 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan