Adieu VF400F

noef

Die hard MF'er
25 jul 2005
278
5
groningen
We waren al 15 en een half jaar bij elkaar, mijn eerste en gelijk een schot in de roos.
Perfecte wegligging, soepele motor en op toeren kwam de huilende racer naar boven.
Op vakantie geweest, 2x elfstedentocht en talloze toertochten en avondritjes vanwege het weer.
Altijd een betrouwbare fijne vriend die alleen op de snelweg moest afhaken bij de grote jongens.

Maar laatste jaren werd je wat minder uitgelaten en het ritje naar werk werd een half uur snelweg.
Dus je zal wel verbaast zijn geweest dat we er de laatste weken opeens weer vaak opuit gingen.
Telkens weer die motorzaken en af en toe een vent die naar buiten kwam om je te bekijken.
En gisteravond nog wat foto's en een paar rondjes in de straat met pappa en de kids.

Vandaag weer een motorzaak en dan is plotseling het laatste wat je ziet: mijn rugzak...
... en de BREDE ACHTERSLOF EN TWEE DIKKE VETTE UITLAATPIJPEN VAN EEN TRX850!!!! :Y

Adieu VF400F :W


[edit]typfoutje[/edit]
 
Laatst bewerkt:
'( en congratz met je nieuwe bike

waar is dat 'this thread is useless without pics' -icoontje?
 
Elfstedentocht op je motor?? das knap..... en dat 2 keer, hoe doe je dat?? speciale spike banden erop en gaan?? :Y In iedergeval veel plezier met je nieuwe liefde
 
wat ben jij harteloos :(













Maar wel lekkerrrrrrr 8-)
 
Laatst bewerkt:
Elfstedentocht op je motor?? das knap..... en dat 2 keer, hoe doe je dat?? speciale spike banden erop en gaan??
Simpel, was in de zomer dus alle gaten in je fiets goed dichttapen, snorkel erop en zelf een zwembroek aan... Alleen het klunen is wat zwaar met zo'n fiets op je nek :+

khep gehoort dat t onwijs gave fietsen zijn om mee te rijden

Klopt helemaal, ik ging eerst voor een fireblade of gsxr750 omdat ik een liefhebber ben van het vlotte bochtenwerk. Testrit op gsxr viel echter tegen. Geloof best dat dit enorm snelle fietsen zijn maar in de onderste helft van de toerenteller was ik niet echt onder de indruk van het "sleurgehalte". Het ging wel vlot maar voelde niet echt als een bruut. Gooide je hem hoger in de toeren dan vloog hij wel maar zat je gelijk ver aan de verkeerde kant van de wet... (helemaal binnen de bebouwde kom) Hiernaast vond ik em voor een vlotte stuurfiets toch nog vrij log aandoen (ik was dan ook een 400cc gooi en smijtfiets gewend).

Gistermiddag "toch" nog even voor een testrit op een trx gestapt (waarvan ik de proefrit 's ochtends nog had afgezegd) en na paar km stond ik vlak voor de afrit zonder benzine op de vluchtstrook langs de snelweg! :Y

Maakte me allemaal niet uit want ik was na honderd meter al verkocht. Sturen als een tierelier, power over bijna het hele toerengebied en zodra je aan de gashendel draait instant "sleurgenot" (ook in de bochten). En dan heb ik het nog niet over de looks en het geluid...

Ja dus, een aanrader...

Dit is em

full


Mvgr Noef
 
Ha, zo ben ik twee jaar geleden na 15 jaar VFR750F overgestapt op een TRX. De VFR is en blijft een fijne motor, maar ik heb toch ontzettend veel nieuw plezier in het motorrijden gekregen met die Trix. En ik mag er trouwens ook graag naar kijken als ie gewoon stil staat :9
Enneh... nu gauw naar het TRX topic op dit forum :Y
 
Jah, ik heb mijn fazer daar vorige week gekocht.

Aardige toko vond ik wel, beetje duur maar wel lekker snel en ze weten wat ze doen.
 
Hallo Noef,

Gefeliciteerd met de nieuwe motor. :]

Ziet er blits uit :9~ en zo rijdt hij ook al ik je geloven mag

Ik heb me ook even aangemeld bij motor-forum. Dit was ik al langer van plan, maar het was er nog niet van gekomen.

Laatst al een Transalp getest, zoals je wel zult weten, maar ik wist niet dat jij ook al actief op zoek was naar een nieuwe motor.

Hiermee moet de toertocht goed te doen zijn, maar misschien kunnen we eerder wat afspreken, want ik ben wel benieuwd naar het eggie.

Andries
 
wel leuk stukje. geschreven alsof je VF400F hier zelf ook de topic's afstruint. _O-
Maar ook wel een emotionele ondertoon. ;(
Ik hoop dat die TRX850 het verlies ruimschoots compenseert.
Veel plezier ermee. *O* *O* *O*
 
... Laatst al een Transalp getest, zoals je wel zult weten, maar ik wist niet dat jij ook al actief op zoek was naar een nieuwe motor.

Hiermee moet de toertocht goed te doen zijn, maar misschien kunnen we eerder wat afspreken, want ik ben wel benieuwd naar het eggie.

Andries

Ja, als er 1 transalp over de dam is... Was het zetje dat ik nodig had. Spreken binnenkort wel wat af.

wel leuk stukje. geschreven alsof je VF400F hier zelf ook de topic's afstruint. _O-
Maar ook wel een emotionele ondertoon. ;(
Ik hoop dat die TRX850 het verlies ruimschoots compenseert.
Veel plezier ermee. *O* *O* *O*

Motorrijden is emotie en ja, ruimschoots... *O* *O* *O* .

Mvgr Noef
 
[me]Phr3ak houdt de oogjes niet droog na het lezen van je verhaaltje '(
[/me]


Maar suc6! met je nieuwe bike, en laten we hopen dat je trouwe makker gauw een nieuw baasje vindt, die hem weer lekker uit laat op neerlands asfalt wegen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan