• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Adv op MP, toeval of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mojo
  • Startdatum Startdatum
Hmm, en hier wordt hij door dezelfde kerel op MP aangeboden:
[topic=151007]seatpipes r6 99/02[/topic]

Hmm registratie datum 17 dagen geleden -O-

Ik zou zeggen reageer op de adv en laat de verkoper zijn verhaal doen ;) Misschien heeft hij een eigen uitlaat systeempie :?

Waarom dit vooroordeel eigenlijk? Alleen omdat ze niet zo vaak voorkomen?

Edit: Had niet het topic gezien op MF :( neem mijn woorden terug, het lijkt er idd wel op

Je hebt in ieder geval zijn kenteken:
JJ-HB-74

't Is wel érg toevallig, maar het zou kunnen natuurlijk... Heb de eigenaar van de gestolen R6 een linkje naar het uitlaatsysteem gestuurd, dan moet hij zelf maar zien wat ie ermee doet.

't Is wel érg toevallig, maar het zou kunnen natuurlijk... Heb de eigenaar van de gestolen R6 een linkje naar het uitlaatsysteem gestuurd, dan moet hij zelf maar zien wat ie ermee doet.
Oh, heb ik net ook gedaan. En een paar screendumps gemaakt.
En dit emailadres opgeslagen: ssnellenburg AT hotmail.com

Volgens Google is meneer ook een absolute Honda Civic-fan. Staat niet dattie ook motoren heeft. Maar laten we er maar vanuit gaan dat iedereen heel eerlijk is in Nederland... O-)

edit: ai, hij is wel bodybuilder staat er... :Z , maar heeft wel een hekel aan Golfjes *O*

Hij bied zn uitlaat ondertussen ook al hier op MF aan... _O-

Hij bied zn uitlaat ondertussen ook al hier op MF aan... _O-

Lekker slim van je, die melding zonder overleg (in dat andere topic) ..... :(
Kan je hem nog leeg maken?

Ik zou zeggen reageer op de adv en laat de verkoper zijn verhaal doen ;) Misschien heeft hij een eigen uitlaat systeempie :?

Waarom dit vooroordeel eigenlijk? Alleen omdat ze niet zo vaak voorkomen?

Edit: Had niet het topic gezien op MF :( neem mijn woorden terug, het lijkt er idd wel op

:^ , stuur diegene een mail, en laat hem het bevestigen. Voordat men met modder gaat gooien.

En als "Snellenburg" niet zo'n aangepast kontje heeft, bevestigt dat dat de pipes gestolen zijn :r .

Dat die pijpjes "zeldzaam" zijn, wil niet zeggen dat er geen tweede van is in Nederland. Helaas -O- .

Eerst e.e.a. beter uitzoeken voodat we die Snellenburg gaan lynchen :) ?

Er wordt toch niets gelyncht? Wel alvast eea verzameld en vastgelegd.

Lekker slim van je, die melding zonder overleg (in dat andere topic) ..... :(
Kan je hem nog leeg maken?
Ik geloof er niet zo in, hij gebruikt volgens mij zn echte naam. Hij zou wel erg dom zijn om... :X En idd, er zullen ws wel meer van dit soort systemen aangeboden worden.(Maar goed, op jou dringende (mail)verzoek post verwijderd... :Z )

Ow, en had de 2e post idd over het hoofd gezien... -O-

Laatst bewerkt:
hmm, gestolen in maastricht, verkoop in drenthe... Mqaakt het niet onmogelijk, maar wel minder waarschijnlijk.

Toevallig had ik laats op een ander forum (limburgs forum) gelezen dat iemand zn spullen had herkend op een advertentie op marktplaats.nl

Diegene had een paar kleine zaken gevonden op de foto's waaraan hij zn spullen herkende. Volgens mij waren de wielen gecoat oid. Maargoed, je hebt dan nog niet genoeg bewijs dat het jouw spullen zijn.

Die persoon die het aanbood, kwam ook uit Maastricht. Als dit dezelfde persoon is, dan ga je toch nog meer twijfelen he.

Laatst bewerkt:
Volgens Google is meneer ook een absolute Honda Civic-fan. Staat niet dattie ook motoren heeft. Maar laten we er maar vanuit gaan dat iedereen heel eerlijk is in Nederland... O-)

edit: ai, hij is wel bodybuilder staat er... :Z , maar heeft wel een hekel aan Golfjes *O*

Die meneer heeft daar wel een vrouwelijke naam...?? :+

Verder...niet te snel conclusie's trekken. Eerst objectief onderzoek!!

Heeft iemand die Gerard waarvan de R6 + seatpipes gejat zijn al gemailed dan?

Lijkt me dat hij toch degene is die dan eventueel actie moet ondernemen tegen die Snellenburg die die seatpipes aanbied.

Heeft iemand die Gerard waarvan de R6 + seatpipes gejat zijn al gemailed dan?

Lijkt me dat hij toch degene is die dan eventueel actie moet ondernemen tegen die Snellenburg die die seatpipes aanbied.

Is gister al gedaan, hij zoekt het maar zelf uit, ik heb het hier alleen gezet omdat ik iets te veel toevalligheden (naar mijn mening) tegen kwam, en kijken wat jullie ervan vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan