Advies gevraagd: Apehanger op Honda Shadow VT1100C (87)

26 apr 2004
14
2
Broeders en Zusters,

Een apehanger op m'n shadow (links), dat lijkt me wel wat. Een beetje zoals op de rechter foto.

Daar ga ik niet zelf mee aan de slag (schoenmaker/leest).

De vraag is dan ook of iemand A. ervaring heeft met apehanger-rijden op dit type motortje en B. of iemand suggesties/goeie ervaringen heeft met een motorboer omgeving Gouda die alles er op zou kunnen friemelen/verlengen enz.

Ik kijk uit naar alle suggesties en geniet van het mooie motorweer.
full
 
Kan gerust.

Probeer vooraf eens te kijken hoe hoog je de ape wilt hebben ivm met je zithouding. Handjes los in de lucht dus, en meten.

Dan goede zaak zoeken. Die weten wel dat er verlengsets te koop zijn voor jouw model motor, zodat alles op het nieuwe stuur werkt.

Stuurtje zelf is het goedkoopste, tussen 50 en 80 euro.
 
Hartelijk dank voor je reactie.

De grotere motorboeren/customizers in de buurt hebben er helaas geen trek in (o.a. Goedhart, BikeHospital), en ook de kleinere bedrijven zijn niet geïnteresseerd in dit soort klusjes blijkbaar.
Van een tiental benaderde bedrijven heeft niemand er trek in, en hoewel de afwijzingen keurig en respectvol zijn, zijn de opties blijkbaar beperkt.

Dus ja, als er nog suggesties zijn, heel graag!
 
Dank voor je suggestie.

Het huidige fatboystuur heb ik er met een oud-collega zelf opgefriemeld, ik denk ook wel dat ik het zou kunnen.

Maar ik beleef er geen enkel plezier aan dat soort klussen, en sla er liever wat euro's op stuk bij de vakman.
 
Raar dat geen enkel bedrijf in de buurt dit wil doen :?
Kan me niet echt voorstellen dat ze schreeuwend druk zijn met dit warme weer. Tenminste, ik heb dit jaar nog maar 1 ritje gemaakt en ik zie hier in de buurt bijna geen kip op de weg. In Friesland was er ook weinig te zien, enz.

Vaag.
Vraag je het wel bij het goeie bedrijf? Misschien is een normale dealer hier niet happig op en moet je bij een customizer, of hoe heet dat, zijn.


Edit: oeps, je was al bij een customizer geweest :o
 
Laatst bewerkt:
Oké, vraag. Zie je er gevaarlijk uit? (Lijkt me sterk dat dat de oorzaak is maar je weet het nooit)
 
Ha prachtig!

Nee, lulletje rozewater hier, wetenschappelijk onderzoeker met compensatieShadow zeg maar.

Ik zoek verder.
 
Raar verhaal inderdaad.

Van oorsprong kom ik uit de Krimpenerwaard.
Probeer het hier eens: Home

Ik ken ze niet, maar lijkt me een bedrijf die niet snel ergens voor weglopen
En in regio Gouda ;)
 
Je zit nu trouwens wel net midden in de vakanties, de helft van het personeel is er niet denk ik.
Denk trouwens idd dat je even verder moet zoeken. Dit waren denk ik bedrijven zonder ervaring met die rare aanhangers.
En dan moet er al gauw geld bij. 1 foutje, kabel/leiding iets te kort of te lang enz en het gedonder gaat aan.
 
Laatst bewerkt:
Westland Customs was de enige die de klus wil doen, ik heb inmiddels een afspraak ingepland voor meten/uitzoeken en ombouw, ik heb er zin in.

Hartelijk dank aan allen voor de goede suggesties.
 
Wel vreemd dat al die andere zaken er niet aan willen verdienen.
Gaat het zo vreselijk goed in de business ofzo?
 
Ok, het is geschied.
Westland Customs heeft er wat fraais van gemaakt. Zwarte ape (44x99cm), zwarte bediening, handvatten en spiegels. Originele risers en electra. Nieuwe kabels, deel door het stuur getrokken. €850 waarvan dik de helft aan werkuren.
Dank voor de suggesties.
1537026795297.jpg
1537088486542.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat rijden moet wennen, het is niet comfortabel zo boven schouderhoogte, na 30min ga ik graag om koffie.
De beleving is wel uitstekend, easy rider enzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: ivog
Terug
Bovenaan Onderaan