Afspreektopic Noord Drenthe off road

Of we gaan een stuk over het fietspad,....

full
 
Laatst bewerkt:
Tjonge tjonge weer geen optimale startplek omdat er geen koffie is....als ik nou eens koffie mee neem of is het dan nog niet goed.....ok laten we dan afspreken in het Centrum van Norg bij de kerk....kan niet missen en horeca genoeg daar en de spirituele kant van de zaak kan dan meteen door de kapelaan gedaan worden inclusief het inzegenen van rollend materiaal en berijders want dat zullen we wel nodig hebben denk ik.
 
Tjonge tjonge weer geen optimale startplek omdat er geen koffie is....als ik nou eens koffie mee neem of is het dan nog niet goed.....ok laten we dan afspreken in het Centrum van Norg bij de kerk....kan niet missen en horeca genoeg daar en de spirituele kant van de zaak kan dan meteen door de kapelaan gedaan worden inclusief het inzegenen van rollend materiaal en berijders want dat zullen we wel nodig hebben denk ik.

ok, hoe laat dan, precies?
 
Ben eens even aan het rekenen geweest ik heb van '69 tot '89 in Drenthe gewoond en van 2005 tot 2010 is 25 jaar en meer dan de helft van mijn prille leven.....ik denk dat ik dan of ik het nu wil of niet toch behoorlijk Drents ben.......
 
Jongen, dit zal een schok voor je zijn. Je bent niet wie je denkt dat je bent.

2 jaar geleden werd je halfnaakt bij mij voor de deur in Zuidlaren gevonden. Je leed aan geheugenverlies. We hebben je kleding gegeven en onderdak in de buurt. We hebben je verteld dat je al jarenlang in Drenthe woont en dat je verstand hebt van motoren. Dat is dus allemaal niet waar! We denken dat je achtergrond Fries is omdat je een beetje vreemd Gààtstra accent had. Dat hebben we er gelukkig wél uitgekregen.

Sorry, maar het werd tijd dat je dit allemaal weet.

* o ja. Je vriendin is ook je halfzus en verre nicht (blijkt uit DNA onderzoek).


Welkom gast



:+
 
Tjonge tjonge weer geen optimale startplek omdat er geen koffie is....als ik nou eens koffie mee neem of is het dan nog niet goed.....ok laten we dan afspreken in het Centrum van Norg bij de kerk....kan niet missen en horeca genoeg daar en de spirituele kant van de zaak kan dan meteen door de kapelaan gedaan worden inclusief het inzegenen van rollend materiaal en berijders want dat zullen we wel nodig hebben denk ik.

Jongens toch.... alleen nog even de datum bekend maken op het forum en dan kunnen er weer een aantal ambtenaren weekenddienst draaien. Misschien wel weer met zo'n mooie wentelwiek à € 900,00 per uur :+
 
Laatst bewerkt:
Jongens toch.... alleen nog even de datum bekend maken op het forum en dan kunnen er weer een aantal ambtenaren weekenddienst draaien. Misschien wel weer met zo'n mooie wentelwiek :+

de omgeving waar ze willen rijden is bijna alles al afgesloten voor motorvoertuigen
je moet er wel erg goed de weg weten als je daar de nog op de legale paden en wegen wil rijden
en er is heel vaak controle
 
Ambtenaren werken toch niet in het weekend?

Anyway, we hebben een local in ons midden die ons haarfijn door alle hindernissen weet te loodsen. Als die Duitsers zich maar gedragen, die zijn zo gek als een deur en van God los. Naar hun mening mag alles in NL.
 
Ambtenaren werken toch niet in het weekend?

Anyway, we hebben een local in ons midden die ons haarfijn door alle hindernissen weet te loodsen. Als die Duitsers zich maar gedragen, die zijn zo gek als een deur en van God los. Naar hun mening mag alles in NL.

Ze "werken" wel als ze er extra vrij voor krijgen en 200% krijgen betaald ;)
Samen met die enorme exploitatiekosten van de helicopter gaat het de belastingbetaler weer heel veel geld kosten. En dat alles omdat een stel noppen criminelen (lees: hardwerkende burgers met leuke hobby) een ritje willen maken. :+

En die Duitsers moet je gewoon kort houden, zijn ze toch gewend. Ordnung muss sein!
 
Laatst bewerkt:
Ze "werken" wel als ze er extra vrij voor krijgen en 200% krijgen betaald ;)
Samen met die enorme exploitatiekosten van de helicopter gaat het de belastingbetaler weer heel veel geld kosten. En dat alles omdat een stel noppen criminelen (lees: hardwerkende burgers met leuke hobby) een ritje willen maken. :+

En die Duitsers moet je gewoon kort houden, zijn ze toch gewend. Ordnung muss sein!

Zullen we inderdaad maar via PM gaan communiceren? der feind hört mit idd. Ik heb geen zin in achtervolgingen of ander vervelend oponthoud morgen. Maw. Guys Joe hef meel :]
 
Laatst bewerkt:
Het was weer leuk, maar dat zal niet iedereen vinden ............
 
Terug
Bovenaan Onderaan