Aftapplug olie muurvast

Status
Niet open voor verdere reacties.

KTM525exc

Rookie
6 apr 2022
9
29
Was vandaag van plan voor de eerste keer een oliebeurtje uit te voeren aan mijn ktm525exc.
Echter zit de aftapplug van de olie muurvast. Komt geen beweging in. Past alleen een ring/steeksleutel tussen dus dop met ratel of luchtsleutel helaas geen optie. WD40 helpt niet, tik met de hamer op de sleutel ook niet.

Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor dit probleem?
 
ja , weet ik , maar hij moet gewoon ophouden met dat gekanker , het wordt er alleen maar erger van , ik reageer ook niet meer op zijn posts zodat ik het allemaal een beetje kan voorkomen , we mogen elkaar gewoon niet maar hij moet hier nu echt een keer mee ophouden want het begint heeeel vervelend te worden
Laat het gaan, kerel ` je moet niet aan een dood paard trekken.._O-
 
ja , weet ik , maar hij moet gewoon ophouden met dat gekanker , het wordt er alleen maar erger van , ik reageer ook niet meer op zijn posts zodat ik het allemaal een beetje kan voorkomen , we mogen elkaar gewoon niet maar hij moet hier nu echt een keer mee ophouden want het begint heeeel vervelend te worden
Ik kan goed omgaan met je schrijfwijze maar er zijn mensen die dit taalgebruik onmiddelijk rapporteren waardoor je bans krijgt in topics waar je niet in wil reageren
 
Update: de plug is los!

Heb veel tips geprobeerd, maar het mocht allemaal niet baten. De bout werd langzaam bij beetje ook steeds ronder. Uiteindelijk heb ik een ringsleutel op de bout gelast en na een paar flinke klappen kwam de aftapplug los. Daarna de ringsleutel afgeslepen en rondgeslepen zodat ik de plug er helemaal uit kon draaien
Schaf je voor deze een zeskant ringsleutel aan, zit beter om de kop..
Zo kom ik vaker van die verkrachtte ontluchtingsnippels tegen waar ze overheen draaide.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan