Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iedereen de Storm klaar voor de komende mooie zondag? De wegen zullen wel krioelen van alle denkbare tweewielers als het echt rond de 20 graden gaat zijn De zwaaihand gaat het zwaar krijgen!
Laat maar komen, dat mooie weer!
Heeft iedereen de Storm klaar voor de komende mooie zondag? De wegen zullen wel krioelen van alle denkbare tweewielers als het echt rond de 20 graden gaat zijn De zwaaihand gaat het zwaar krijgen!
Laat maar komen, dat mooie weer!
O NEE....
Hier staat ie, mooi te zijn op de oprit, maar starten....Ho maar.
Net terug van een ritje van 50km, omdat ik niet begrijp dat iedereen tot morgen zit te wachten terwijl het harstikke mooi weer is, tenminste hier in Oss wel...
Terug in de stad vanuit de polders merk ik dat ik m niet lekker in zijn 1 krijg, en een hoop geratel dus ik denk, dat wordt of een koppelingetje vervangen of een bak nakijken.
Thuisgekomen zie ik dat het schakelpedaalafstelstangetje losgetrilt is. Pfff o ja, het is een firestorm, dat trilt nog wel eens. Wil ik m starten om het lopend nog even te checken....GEEN STROOM !!! Het zal toch niet.......[afbeelding]
Het zit niet mee vandaag, vanmorgen naar de boot omdat het daar ook weer voor is, ligt er een laag diesel onder de vloerluiken, halve dag bezig geweest dat eruit te pompen en lek zoeken, Eindelijk dan maar even die dieselwalm afblazen met de storm , en nu dit weer..
Zo uit mijn hoofd zaten er 4 slangen op de tank ?
Is er hier iemand die misschien een foto van de tankslangen heeft ???
alle hulp is zeker welkom
[...]
Vage klacht. Maar of dit met je slangetjes te doen heeft?
Anyway:
2 slangen naar de carburateurs, kan niet missen door hun vorm.
1 vacuum slang achterop de kraan
1 overloopje aan de tank
Als je die laatste twee omwisselt zou hij niet starten...
Heren, klinkt voor beide mogelijk als problemen met een spanningsregelaar. Meet indien je een multimeter hebt eerst de spanning tussen de accupolen als de motor loopt, moet zo'n 14,4 V zijn.
Misschien heeft Revelation nog wat op voorraad, anders via ebay zoeken op regulator rectifier.
Ik vraag me eigenlijk af of er hier mensen zijn welke een voltmeter hebben geïnstalleerd op de firestorm. Lijkt mij toch aangewezen omwille van de gekende spanningsregelaar-problemen, niet?