Aftermarket Traction Control

steel driver

#10 Prosport1000 Champion '22, '23
27 nov 2007
803
202
Krommenie
Instagram
Hallo allemaal,

Ik heb een rsv4r zonder tc en wil daar vd winter tc op gaan bouwen. Nu vroeg ik me af welke tc nu het fijnste werkt? Ik heb goeie dingen gehoord over de gripone s3, maar daar moet weer een aparte imu bij kopen á €200,-. De gripone leone heeft de imu er al bij zitten, maar die werkt weer niet via wielsensoren. Bazzaz kan natuurlijk ook nog. Of nemesis. Het is best een prijzige aankoop dus wil graag wat meningen en ervaringen voordat ik diep in de buidel tast.

De vraag is dus een beetje: welk tcs wordt aangeraden en welke niet? Wat zijn de ervarigen?

Grtz Ron
 
Ik zie regelmatig Bazzaz op een RSV4, optie is verkopen en een RSV4 met APRC kopen (beste wat er is!).
Dat zal idd, maar dit is wat ik nu heb en ik ga mijn appie niet nu al verkopen. Mede door de vering upgrades die er op zitten. Ik krijg een beetje een "wij van wc-eend, adviseren wc-eend" gevoel bij je opmerking :p. Ik zoek ervaringen met aftermarket tcs.
 
Ik had op mijn KTM RC8R Nemesis TCS zitten, dus twee wielsensoren en 9 standen instelbaar, via PC bandenmaat ingeven (of zelfs merk is mogelijk) bij verschil tussen droog (200 slick) en nat (190 wet). Was de eerste motor die ik had met TCS maar moet zeggen dat het systeem subliem werkte op de KTM, zowel droog als nat!

Grtz Dieter
 
Terug
Bovenaan Onderaan