aftermarket uitlaat VL 1500

zoldier

MF'er
4 mei 2006
127
0
Veldhoven
Hallo,

ik ben op zoek naar een aftermarket uitlaat voor een Suzuki VL 1500 intruder. Welke uitlaat raden jullie me aan en wat zijn jullie ervaringen met deze uitlaten op het gebied van geluid (ik ben niet op zoek naar irriterend gebrul) en prestaties?

Met vriendelijke groet,
 
Mannen, dit is Zoldier. Hij is sinds 0 dagen......



PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF -O-
 
Wat is het probleem, Pete?

Moet je je eerst bewijzen op een bepaalde manier om een vraag te mogen stellen? Of moet je je uitgebreid voorstellen?

Leg het me even uit, hoe het hier werkt, want ik begrijp het kennelijk niet.

Groeten
:? :?
 
Dat dacht ik al, ik had al meerdere reacties van je gezien, kon het dus ook niet laten om te reageren, maar ik kan dat item "voorstellen" nergens vinden....

Van de andere kant, ik zie dat jezelf ook Intruder rijdt... nog suggesties op mijn vraag?

groeten
 
Ik vind deze erg mooi en klinken ook te gek.

Is geloof ik Vance&Hines....

full
 
Dat zijn volgens mij de straight shots van V&H. Schijnen een gigantisch kabaal te maken.

Nou ben ik daar niet vies van, maar sinds mijn eerste motor, mijn omgeving wel. Ik ben dus op zoek naar een uitlaat die een mooi donker geluid maakt, maar niet irriterend aanwezig is.

Ik heb er al veel gezien, maar ik ben eigenlijk op zoek naar gebruikerservaringen. Plaatjes maken geen geluid helaas.....

Groeten
 
Maak gewoon een supertrapp
Dingen zijn in de aftermarkt zat te koop
Ca 75 euro per twee
En plaatjes pas je aan, daarmee regel je het geluid zelf
Ik las ze zelf, dus kun jij ook, gewoon RVS tig
Via Zwollywood kun je bij me komen
We hebben er hier 3 met suppertrapps staan, en met vervangde decompressie toestand.
 
He Hulzie,

Ik neem aan dat je alleen de dempers bedoelt van Supertrapp, Wat gebruik je als voorste deel van de uitlaten. De originele bochten, iets anders uit de aftermarket of maak je die ook zelf?

Weet je een adres om aan die Supertrapps te komen? Heb er namelijk al genoeg gezien maar niet voor het bedrag wat je noemt.

Groeten
 
Ik heb de Silvertails op mijn 1500 staan en die maken een mooi donker geluid zonder overdreven veel decibels te produceren. Een aanrader!
 
Je bedoelt de KO2 van silvertail of de 2-1 versie?

groeten

Het betreft de KO2, deze geven een lekker, donker, vet geluid, vooral bij acceleratie, en voor wie er niet voldoende decibels uitkomen kan ook nog de volledige demping verwijderd worden op een zeer eenvoudige wijze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan