• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

afwaterslangetje GSX 750R-w

BertjeB

MF'er
Lid geworden
4 apr 2010
Waarderingsscore
0
Ik heb een gsx750 R uit 92. Rechts onder bij het olie carter komen 2 slangetjes uit. 1tje heeft een draaiknop erop zitten, volgens mij om stationair af te stellen en 1tje komt water uit.

Ik heb het idee dat het koelvloeistof is want het voelt een beetje vettig.

Vanmiddag een stuk wezen rijden en toen we even pauze hielden viel het op dat er een paar druppels uit kwamen.

Hebben deze motoren een soort van overloop voor koelvloeistof ofzo?

Temp meter bleef wel de hele rit netjes op een goede temp staan. Net op een kwart ongeveer.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen

Ik heb een gsx750 R uit 92. Rechts onder bij het olie carter komen 2 slangetjes uit. 1tje heeft een draaiknop erop zitten, volgens mij om stationair af te stellen en 1tje komt water uit.

Ik heb het idee dat het koelvloeistof is want het voelt een beetje vettig.

Vanmiddag een stuk wezen rijden en toen we even pauze hielden viel het op dat er een paar druppels uit kwamen.

Hebben deze motoren een soort van overloop voor koelvloeistof ofzo?

Temp meter bleef wel de hele rit netjes op een goede temp staan. Net op een kwart ongeveer.

Kan iemand mij hier iets meer over vertellen

Foto zegt meer als 1000 woorden.

Je hebt overloop slangetjes voor je accu, olie, kvs, benzine en dan vergeet ik vast nog wel wat.

Hoe hoog staat bij koud motor je KVS in het expansievaatje en hoe hoog warm?

Het vervelende is dat het reservoir onder mn buddy zit achter de zijkap. Deze moet ik er eerst vanaf halen wil ik het niveau kunnen zien.

Zal van de week eens kijken of ik er een paar kappen af kan halen om eens goed te kijken.

Was eigenlijk wel ff benieuwd waar ze voor waren.

Terug
Bovenaan Onderaan