Akrapovic hexagonal carbon demper

Roadrad

MF veteraan
14 jul 2003
10.256
278
Zuid-Holland
In perfecte staat verkerende demper, incl. carbon beugel, linkpijp voor een Yamaha R6 en 3 Akrapovic veren. Lengte van de demper is 450mm en de diameter van de aansluiting is 52mm.

image.jpg1_zps8vqdoxh9.jpg


prijs €399,- excl. verzenden
 
Laatst bewerkt:
iets meer duidelijke foto's (zit ondertussen aan de ander zijde een nieuwe sticker op deze demper voor montage aan de rechterzijde van de motor)

CIMG4613.jpg


CIMG4610.jpg


CIMG4620.jpg
 
Laatst bewerkt:
upje? ... deze mooie demper is nog steeds te koop ....

Misschien dat je beter wat duidelijkere foto's kunt maken/kunt laten zien. Bij een Yamaha R6 zit de demper, ongeächt het modeljaar/type. aan de rechterkant van de fiets en als je deze demper daar zó gaat monteren dan zitten de stickers óf de eindkap "op z'n kop" bij de laatste foto's (in de foto welke in de OP gebruikt word zit de sticker wel goed maar.....).

Op géén van alle foto's is een (afgedekte) opening zichtbaar waardoor een boutje van de dB killer te bereiken is?
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat je beter wat duidelijkere foto's kunt maken/kunt laten zien. Bij een Yamaha R6 zit de demper, ongeächt het modeljaar/type. aan de rechterkant van de fiets en als je deze demper daar zó gaat monteren dan zitten de stickers óf de eindkap "op z'n kop" bij de laatste foto's (in de foto welke in de OP gebruikt word zit de sticker wel goed maar.....).

Op géén van alle foto's is een (afgedekte) opening zichtbaar waardoor een boutje van de dB killer te bereiken is?

Uh.. sticker zit aan beide kanten toch? En je hoeft demper niet op de kop te plaatsen :?
 
Misschien dat je beter wat duidelijkere foto's kunt maken/kunt laten zien. Bij een Yamaha R6 zit de demper, ongeächt het modeljaar/type. aan de rechterkant van de fiets en als je deze demper daar zó gaat monteren dan zitten de stickers óf de eindkap "op z'n kop" bij de laatste foto's (in de foto welke in de OP gebruikt word zit de sticker wel goed maar.....).

Op géén van alle foto's is een (afgedekte) opening zichtbaar waardoor een boutje van de dB killer te bereiken is?
de eerste foto is van toen ik de demper net heb ontvangen ... toen zat de sticker inderdaad aan de "verkeerde" kant... inmiddels heb ik een nieuwe sticker aan de "juiste" kant geplakt. (dit staat ook bij de foto's vermeld) In dit geval is er geen verkeerde of juiste zijde...anders dan bij een titanium demper heeft de carbon huls geen lasnaad ...

hier nog een foto van toen de demper nog op mijn XJR zat....

P8240019-1_zps9ef4ae2e.jpg


de linkpijp voor de R6 zit daar natuurlijk niet op ;)

een dB killer zit er ook in en kan er uit worden gehaald (al heb ik dit nooit gedaan)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan