Aliexpress universele tellers

Dubb-b

MF veteraan
4 sep 2005
1.011
3
Hattem
Goedemiddag allemaal,

Is er misschien iemand hier die ervaring heeft met de universele km tellers die te koop aangeboden worden op aliexpress?

Ben voor een naked project (VFR750 RC36-I) opzoek naar een universele teller. De prijzen zijn zeker interessant maar vraag me af of dat aansluiten een beetje te doen is. Want volgens mij heb je ook extra sensoren nodig voor bijvoorbeeld de gearindicator maar die kan ik nergens vinden.

Of kan je het beste gewoon €200 uit geven voor een degelijke koso teller?

Alvast bedankt voor jullie reacties
 
bij eentje die ik er besteld had zat er een magneetje met opnemen bij voor de snelheid.
verder moet je grotendeels de draden aansluiten op de sensors die er al zitten.
een km teller met een draaiende kabel in een buitenkabel gaat niet werken natuurlijk ;)
maar misschien zat juist daarom die trapfiets teller constructie erbij.

of je 200 euro over hebt voor een kost moet je zelf weten ;)
 
Het is veelal flink uitzoeken met de bedrading. Zowel bij de Ali dingen als de gerenommeerde merken. Alleen zit er bij de KOSO's vaak een Nederlandse handleiding.
De magneet oplossing voor de km-teller is normaal hoor. Deze worden ook standaard bij KOSO tellers meegeleverd.
 
ik heb de mijne vorige maand binnengekregen. Compleet met handleiding en magneetjes. Het enige wat er niet bij zat was de ophangbeugel, maar dat was ook aangegeven.

Het ding werkt verder prima, en dat voor 25 euro. Hij ziet er ook exact hetzelfde uit als de Koso variant, alleen zonder het Koso logo (met dezelfde functies)
 
ik heb de mijne vorige maand binnengekregen. Compleet met handleiding en magneetjes. Het enige wat er niet bij zat was de ophangbeugel, maar dat was ook aangegeven.

Het ding werkt verder prima, en dat voor 25 euro. Hij ziet er ook exact hetzelfde uit als de Koso variant, alleen zonder het Koso logo (met dezelfde functies)

Bedankt voor je reactie Fruhling. Heb je misschien een linkje of een foto van het type tellertje dat je besteld hebt? Dan zal ik er ook een bestellen :9~
 
Ik zoek ook een km teller op aliexpress te zoeken, heb het hele internet afgezocht voor gidsen, deze heeft me veel geholpen. Maar heeft er iemand ondertussen een km teller besteld op aliexpress en hoe is het afgelopen?
 
Ben al een tijd zeer benieuwd of TS er al is uitgekomen. Maar ik denk dat mijn link niet goedkoop genoeg voor hem is en nu nog aan het zoeken is.
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Zij helpt even mee zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan