Mooie fiets, veel plezier ermee.Hey jongs!
Sinds vanochtend trotse eigenaar van een RSV1000R!
[afbeelding]
Ik heb in de bocht heel snel het gevoel dat hij begint te glijden.
Er liggen Bridgestone S20r Hypersport banden onder uit eind 2012 en begin 2013, kan het liggen aan oude banden of niet warm genoeg krijgen van de banden dat ze zo slecht aan voelen?
Wat voor blok olie raden jullie aan voor een RSV dan?
Wat ik uit de manual kan halen moet er 15w50 in en op de oude rekeningen zie ik dat er de eerste keer 5w60 belray en de tweede keer 10w60 Agip in gegaan is.
Ook iemand een site waar ik doorzichtige knipperlichtglaasjes vandaan kan halen?
Want Motorex is niet duur?Gebruikte eerst ook de motul 15w50, maar die is nogal aan de dure kant.
Rij nu al een paar jaar probleemloos op Motorex topspeed 15w50
Hey jongs!
Sinds vanochtend trotse eigenaar van een RSV1000R!
[afbeelding]
Effe een paar vraagjes en dingetjes.
Weet iemand waar ik een owners manual vandaan kan halen?
De vering is achterlijk hard, kan dit nog zachter afgesteld worden?
Spiegels zijn nagenoeg onbruikbaar, volgens de vorige eigenaar ook niet te verstellen.
Iemand een oplossing om deze weer een beetje bruikbaar te maken?
Ik heb in de bocht heel snel het gevoel dat hij begint te glijden.
Er liggen Bridgestone S20r Hypersport banden onder uit eind 2012 en begin 2013, kan het liggen aan oude banden of niet warm genoeg krijgen van de banden dat ze zo slecht aan voelen?
Verder wel een kanon van een motor en een pareltje voor het oog.
Zsm vloeistoffen wisselen want daar was hij wel aan toe en iets aan die saaie zwarte velgen doen.
Bedankt voor de reacties!
Heb zelf al even gauw een owners manual gevonden met de simpele instructies van de motor enzo maar die werkplaats manual komt vast ook nog wel eens van pas.
Over de banden, er zat eerst 2,8 achter en 2,5 voor in maar dat vond ik zelf ook al aardig veel dus had ik het terug geschroefd naar 2,5 achter en 2,3 voor maar nog zonder verbetering.
Echt warm kon ik ze ook niet krijgen maar ik durfde er bijna de bocht niet mee door omdat het net voelde of hij heel snel begon te glijden.
Ook omdat er "Hypersport" op stond had ik zelf al het idee dat het wss geen hele goeie banden zouden zijn voor deze temperaturen en de leeftijd zal ze ook niet echt van gunst zijn.
Ik heb hiervoor op mijn Suzuki Sv650s altijd met pilot powers gereden en heb nooit het idee gehad dat ik grip te kort had, heeft iemand ervaring met PiPo's op een RSV?
Levensduur was wat aan de korte kant maar kosten niet al te veel en deden het prima.
Graag!
Maar echte OZ's zijn me in verhouding te duur.
Zit er wel over te denken om ze wit of goud te laten spuiten maar probeer eerst wel eens rimstriping ofzo
Rode striping staat ook best nice!
Dit was mijn motor voor alle factory goodies erop gingen..
[afbeelding]
Hallo heren en dames RSVers,
Iemand nog belang bij een circuitkuipsetje voor de oer-mille? Setje bestaat uit topkuip met ruitje, onderkuip met bellypan en zitje. Met Bacardi sticker gegarandeerd 2 seconden sneller op welk circuit dan ook! Setje is niet nieuw, hoeft ook niet de hoofdprijs te kosten.
Af te halen in Nijverdal, opsturen ga ik niet doen ivm grootte. Meer info via pm aub.
Groet Chris
[afbeelding]