Hee VRIEND......Dit is het topic voor de RSV Mille en RSV1000R vriend.
Niet de V4.
En blok stuk door topsnelheidmeting lijkt me stug. Dan zou hij ook in zijn 2e versnelling kapot moeten lopen bij volgas?
Hallo mannen!
Heb laatst een 2001 rsv mille R gekocht. Zat een dubbele demper op (boven elkaar aan 1 kant).
Nu lees ik dat er ‘snelle’ en ‘langzame’ eproms voor deze motor zijn.
Er zit nu een ‘mrt-fuchs rsv 99-00’ eprom in.
Ik heb gegoogled maar kan niks over deze eprom vinden.
Kan iemand mij zeggen of dit een originele eprom is of een al aangepaste?
Bedankt alvast!
Is iig geen standaard eprom. Fuchs heeft wel wat in tuning gedaan geloof ik. Misschien ook nog te maken met oud gp coureur Jurgen Fuchs? Als je zeker wilt zijn zit er niet veel anders in dan een run op een testbank.
Ik heb een originele remleiding (voor) en koppelingsleiding liggen voor een Mille R uit 2003 (radiale klauwen).
Graties en voor nix, iemand interesse?
Ik heb wel interesse in die remleiding. Is deze nog goed?
Wie weet waar de versnelling sensor zit op een 2nd gen rsv? Heb een storing. Motor blijft, wanneer hij loopt, denken dat ie in de versnelling staat. Neutraal lamp brandt niet, 3 hoekige indicator van SB blijft branden en de motor slaat uit zodra ik de jiffy uitklap. Neutraal lamp brandt wel kortstondig wanneer de motor op contact wordt gezet. Ik gok op een draad breuk of defecte sensor. Maar, waar zit dat ding?
Voor degene hier met een rsc1000R
Die weleens een circuitdaggie willen pikku;
Jorgos heeft een mooie witzwarte kuipset over
Hoogglans gespoten, en een zeer mooie set wielen voor een paar vette plakkers voor op de baan, ff wisselen en gaan net die banaan