Beste Apriliarijders,
Ik heb nu al bijna een jaar in het bezit van een rsv uit 2001 en hij bevalt prima. Nou ging in net even een stukje rijden en bij optrekken(sportief maar niet vol) stopte de motor er ineens mee
Ook de benzinepomp hoor je nu niet meer of de startmotor heeft iemand hier ervaring mee wat dit kan zijn? ikzelf vrees het ergste maar misschien dat dit euvel mensen bekend voorkomt.
Alvast bedankt
Mogen mijn OP foto’s veranderd worden in deze 2?
En uitlaat is inmiddels een GPR
[afbeelding]
[afbeelding]Nice, waar rij je zoal op circuit?
Ik wil het dit jaar ook weer oppakken, twijfel nog tussen Zolder en Zandvoort, Assen is mooiste maar meteen zo prijzig
Assen via Circuitschool Holland is in ieder geval het voordeligste (6x20min 189€ meende ik)op dit moment rij ik veel bij "motorcircuittraining" op lelystad en zandvoort.
Dit jaar wil ik eigenlijk ook 2 dagen Assen meepakken, maar dat is inderdaad aardig prijzig, en wil ik met de motor in een busje of op een aanhanger naartoe ipv met de motor erheen rijden.
Stel dat er wat gebeurt kan je gelukkig nog naar huis
Nou gisteren het beestje weer opgehaald... Startmotor en brandatofpomp deden het en gelijk weer starten en lopen ben nu het spoort een beetje bijster. Toch wel lullig als het weer gebeurd onder het rijden
Oke thanks, ff goeie prijs zoeken haha.Ik had een gipro op m’n 2002 model, erg fijn ding. Weinig tot geen vertraging en makkelijk in te bouwen.
Nou gisteren het beestje weer opgehaald... Startmotor en brandatofpomp deden het en gelijk weer starten en lopen ben nu het spoort een beetje bijster. Toch wel lullig als het weer gebeurd onder het rijden
Hi Allen,
Na jaren van geen brommer, afgelopen week weer eentje aangeschaft: ‘04 model RSV Factory, helemaal blij mee. Het is overigens mijn 2e mille, ooit had ik al een zwarte oer Mille. Ik zal spoedig een foto’tje posten.
Meteen een vraagje: hoe noodzakelijk is kleppenstellen bij 20k km’s? Die van mij is daar een stukje overheen (particulier gekocht). En wat betaal je zoal voor een grote beurt? Ik was wat verbaasd over de ‘vanaf ongeveer €700 à 800 die de regionale specialist opgaf.
Thanks vast!
Afgelopen week mijn Gipro volgens dit topic aangesloten, Aanmelden - Aprilia Riders Association. Echter blijft hij knipperen op "1", ondanks een geruime tijd toeren maken tusssen de 3000-4000 toeren. Nu las ik:
#toerenteller signaal vanaf de ecu, voorste stekker (A) pin nummer 33 (grijs/rood)
Kijk ik in de wph dan staat bij pin 33 (stekker A) Rear cylinder injector 1 control, is dit dezelfde pin? De kleur van het draadje kwam in ieder geval wel overeen (grijs/rood). Heb zelf een '04 Factory.
Ben ik verkeerd voorgelicht, maar wat ik zo hoor en google mankeert er zo goed als nooit wat aan zelfs met hoge kmstanden.Je bedoeld denk ik hydraulische klepstoters, maar dat hebben ze volgens mij geen van allen. Gewoon zelf lekker kleppen stellen dus.