Almelo en omgeving deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
check

paashaasjes zijn uit het vorige deel zitten weer in hun hok
mooi Gerrald,heb het gelijk ff gecontroleerd!!!
full
 
Moin! :W

Nog iemand van hier richting Gilhus en vandaaruit eventueel naar ander evenement :?
Het is hier min 3 en ik moet even wachten voordat ik weg kan op iemand die iets komt ophalen. Wil zo nog wel even naar Eibergen en later nog even naar Goos...
 
Het is hier min 3 en ik moet even wachten voordat ik weg kan op iemand die iets komt ophalen. Wil zo nog wel even naar Eibergen en later nog even naar Goos...

Ik knal tegen kwart voor 10 die kant op, dan is het zeker wel boven 0 want het zonnetje schijnt hier. 8-)
 
Goeiemorgen @ll we hebben er in ieder geval zonnig weer bij.

maar het word wel het koekblik ,, er ligt mij te veel zout op de weg, en Bart wil graag mee.
 
goedenmorgen. gisteren naar zandvoort, dat is tegenwoordig gewoon een 50 euroritje he?
 
geen sirene gehoord of wat ook ...

afval verwerkingen toko ,, zal wel op het twente industrie zijn .
 
Grobben is wel een toko waar het nodige over de ronde doet ......

Ik ken twee mensen (twee broers) die daar werken maar hoor nooit iets vreemds van ze. Van afvalverwerkingsbedrijven, slopers etc. hoor je wel vaker rare dingen.. Die gasten hebben natuurlijk ook met heel veel regeltjes (o.a. milieu) te maken en dan wil het ook wel eens mis gaan natuurlijk...
 
goedenmorgen. gisteren naar zandvoort, dat is tegenwoordig gewoon een 50 euroritje he?
met een patatje etc .omgerekend ongeveer 150 gulden,eigenlijk toch belachelijk he.
allemaal te danken aan die Zalm die heeft het hele land om zeep geholpen met zijn EURO,maar in crisistijd zie je de rat niet .
 
Ik ken twee mensen (twee broers) die daar werken maar hoor nooit iets vreemds van ze. Van afvalverwerkingsbedrijven, slopers etc. hoor je wel vaker rare dingen.. Die gasten hebben natuurlijk ook met heel veel regeltjes (o.a. milieu) te maken en dan wil het ook wel eens mis gaan natuurlijk...


daar heb je wel gelijk in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan