Almelo en omgeving deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
Zo dit is hem geworden ! een BMW F 800 GS uit 2008.
de K75 heb ik ingeleverd en de contracten getekend, zodra de Hyperpro veren set binnen, kan de aflevering gepland worden !
Gefeliciteerd Dion,mooi machien! Waar heb j m gekogt? (Da jong lik ok spreknd op oe!!! :+ ) Economie trekt dus weer hard an,ok ik heb vadage al un nieuwn(noja,bienoa da) motor kog,Buell x1 lightning.
 
Gefeliciteerd Dion,mooi machien! Waar heb j m gekogt? (Da jong lik ok spreknd op oe!!! :+ ) Economie trekt dus weer hard an,ok ik heb vadage al un nieuwn(noja,bienoa da) motor kog,Buell x1 lightning.
mooi jan, ik zag je honda op speurders staan, nog reacties?
 
mooi jan, ik zag je honda op speurders staan, nog reacties?
Ja,hak nie verwag,s,avonds al verkocht. Gerrald,nee heb m bij Anbergen gekocht.
5p0v.jpg
 
Gefeliciteerd Dion,mooi machien! Waar heb j m gekogt? (Da jong lik ok spreknd op oe!!! :+ ) Economie trekt dus weer hard an,ok ik heb vadage al un nieuwn(noja,bienoa da) motor kog,Buell x1 lightning.


heb hem gekocht bij Broekhuis oost ( Smudde ) ,, dat is Bart onze zoon 12 jaar.
het ziet er wat beter uit de vooruitzichten maar eens zien of het voor jan modaal netto wat oplevert en al die mensen die nu thuis zitten toch weer wat anders vinden.
heb mijn bijdrage wel weer gedaan dit jaar.

Mooi ding die Buell is het een gewone X1 of zo'n XL uitvoering ?
 
heb hem gekocht bij Broekhuis oost ( Smudde ) ,, dat is Bart onze zoon 12 jaar.
het ziet er wat beter uit de vooruitzichten maar eens zien of het voor jan modaal netto wat oplevert en al die mensen die nu thuis zitten toch weer wat anders vinden.
heb mijn bijdrage wel weer gedaan dit jaar.

Mooi ding die Buell is het een gewone X1 of zo'n XL uitvoering ?
Gewone x1,maar volgens mij is dit type met buizenframe er ook maar in een grootte.
 
Tjonge, gaat goed hier ;)

Mooi ding Jan, proficiat. :Y
Allen bedankt,ben r erg blij mee,rijd super,zit prima(geen zere kont gehad vandaag :+ ) ook het sturen,remmen en schakelen vielen me hard mee na het lezen van diverse motortesten :( . (Kutbladen die motormagazines,reclamefolders zijn t voor de best betalende motorimporteur....) Straks nog ff na Gildehaus Gerbert?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan