Almelo en omgeving deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Origineel Harley Davidson Nova 4 cilinder:

full


Ontworpen door Porsche maar het bleef bij een prototype...
 
Zag dat je al antwoord had gekregen in het Buel topic. ;)

Misschien ff naar Ommen http://www.utah-bikes.nl/tuning.asp

Ja ik kan wel naar Bennie gaan en de tps laten resetten. Maar ik heb de software en de kabels dus dan wil ik het graag, ook zelf aan de praat krijgen. (ben een beetje eigenwijs) ook kan ik hier eventuele in de toekomstige foutmeldingen mee uitlezen.
Maar het mee denken wordt zeker gewaardeerd.
 
Dit is ook een mooie configuratie. Feuling W3

W3%20Feuling%20%201.jpg


Voor zover ik weet ook nooit serieus in productie geweest. '(
 
Helm en motorpakken reiniger:

full


Dit weekend gratis uit proberen bij Eko motorwear met bon van hun website..
 
Laatst bewerkt:
Een vraagje aan de motorrijders.

Rijden jullie ook speciaal met motorlamp of gewoon autolamp erin?


haalde voor de Africa Twin en K75 zo'n Osram motorlamp, die waren wat feller en versterkt zodat ze minder snel kapot zouden gaan,, en wat blauwige erin zodat witte objecten beter oplichten en moet zeggen ze hebben zolang ik de motor had nooit meer een defect.

nu heb ik een xenon set in de F 800 GS, geeft meer licht dan het originele H7 lampje.
 
Een vraagje aan de motorrijders.

Rijden jullie ook speciaal met motorlamp of gewoon autolamp erin?

Rij met motorlamp, schijnt dat een autolamp niet zo goed tegen de trillingen kan.
Bij een motorlamp schijnt de gloeidraad dikker te zijn, en zo beter bestand tegen de trillingen van de motor.

Ps: dit heb ik van het internet, heb zelf nooit geprobeerd om met een autolamp te rijden, wanneer de lamp kapot ging heb ik er gewoon weer een motorlamp ingedaan.
 
Origineel Harley Davidson Nova 4 cilinder:

[afbeelding]

Ontworpen door Porsche maar het bleef bij een prototype...
Mooi, ik volg via mijn eenvoudig tabletje wel het forum, maar moet morgen met de computer naar de computerzaak, want ik heb een duitstalig politie virus erop die alles blokkeerd, bendezooi
 
Mooi, ik volg via mijn eenvoudig tabletje wel het forum, maar moet morgen met de computer naar de computerzaak, want ik heb een duitstalig politie virus erop die alles blokkeerd, bendezooi
Komt doordat je teveel p*rno op je PC kijkt... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan