Almelo en omgeving deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dat nou Henry?
Ik wist niet dat jij zo over BMW rijders dacht.
8-)
Ik wel. Zoals ik al zo vaak heb geschreven en gezegd, ik heb niets met BMW. De berijders zijn in mijn ogen niets meer of minder... Hooguit wat ouder.. :+
 
Jeffrey die nieuwe V-strom staat ook al bij motorhuis Bakker in Nieuw Weerdinge...
 
Hi, allemaal,

Lees weer mee, en meteen een vraag.

Wij heeft er voor mij één of twee hamerkopbouten M6 ?????

regtec_hammerkopfschrauben.jpg


Wil de aansluiting van mijn startermotor vervangen, deze zit dik onder de roest.
Heb wel bouten gevonden maar dan moet ik doos kopen, en ik heb er maar een paar nodig :(
De lengte van de schroefdraad +/- 3,5 á 4 cm, maar liefst zolang mogelijk zodat ik hem op maat kan maken,

Robert
 
Hi, allemaal,

Lees weer mee, en meteen een vraag.

Wij heeft er voor mij één of twee hamerkopbouten M6 ?????

[afbeelding]

Wil de aansluiting van mijn startermotor vervangen, deze zit dik onder de roest.
Heb wel bouten gevonden maar dan moet ik doos kopen, en ik heb er maar een paar nodig :(
De lengte van de schroefdraad +/- 3,5 á 4 cm, maar liefst zolang mogelijk zodat ik hem op maat kan maken,

Robert

Hi Robert, twee stuks, m6, 4 cm?
Ik wil morgenvroeg wel even bij Knoef Hengelo langs. Die hebben een heel groot assortiment en verkopen ze ook per stuk.
Kan ze dan meenemen naar het clubhuis.
 
Hi Robert, twee stuks, m6, 4 cm?
Ik wil morgenvroeg wel even bij Knoef Hengelo langs. Die hebben een heel groot assortiment en verkopen ze ook per stuk.
Kan ze dan meenemen naar het clubhuis.

He Cor,


Als het niet teveel moeite is, GRAAG !
Hoop alleen dat als ze ze hebben je ze per stuk kunt kopen.
Overal waar ik ben geweest en heb gekeken moest ik een pak halen.
Kom morgen ook even naar het clubhuis, zie ik je daar wel.
Alvast bedankt voor de moeite.

Robert
 
Laatst bewerkt:
Wie van jullie kent hier in de omgeving iemand die een motorzadel van nieuwe vulling kan voorzien?
Wenink Aadorp, Viking seats Dedemsvaart en Potijk Almelo. Zal er vast nog wel een paar overslaan..
 
Laatst bewerkt:
Wie van jullie kent hier in de omgeving iemand die een motorzadel van nieuwe vulling kan voorzien?

Hallo, ik lees hier regelmatig mee.
Een aanrader is www.autostoffeerder.nl in Enschede.
En als je bij de Koningzelfbouwdag in Hengelo geweest bent, dan zag je hem in actie, zie de foto's op zijn site.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan