Almelo en omgeving deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.




Afgelopen week nog geflitst door deze rollator:


full
 
Wie van jullie kent hier in de omgeving iemand die een motorzadel van nieuwe vulling kan voorzien?

Ik Cor. Goede relatie opgebouwd met bekleder in Enschede via de RC club aldaar :Y
Nieuwe vulling kost er plusminus €35,- euro. Interesse? Stuur maar een PB-tje.
 
Afgelopen week op Pauw en Witteman een stukje gezien over mede MFer Bert Pot (o.a. BMW R1200RT topic - HondaNut) die zijn linkerhand verloor en in het onderstaande filmpje laat zien hoe hij weer kan motorrijden met zijn prothese. Interessant om te zien dat de techniek tegenwoordig voor niets staat. Met zijn telefoon zijn vingers bedienen.


Klik...
 
He Cor,


Als het niet teveel moeite is, GRAAG !
Hoop alleen dat als ze ze hebben je ze per stuk kunt kopen.
Overal waar ik ben geweest en heb gekeken moest ik een pak halen.
Kom morgen ook even naar het clubhuis, zie ik je daar wel.
Alvast bedankt voor de moeite.

Robert
Hi robert,

Helaas, ze hebben ze niet in het assortiment.
 
Recent nieuwe motorbanden besteld, zoek een gunstig adresje in de buurt om ze erop te laten zetten. Eentje die ook haakse ventielen kan monteren. Wie helpt? :)
 
Afgelopen week op Pauw en Witteman een stukje gezien over mede MFer Bert Pot (o.a. BMW R1200RT topic - HondaNut) die zijn linkerhand verloor en in het onderstaande filmpje laat zien hoe hij weer kan motorrijden met zijn prothese. Interessant om te zien dat de techniek tegenwoordig voor niets staat. Met zijn telefoon zijn vingers bedienen.


Klik...
heb ik ook gezien, staat ook in een motorblad. moto 73.
 
De Z 1000 ST is binnen

Motor heeft 8 jaar stil gestaan

schoon gemaakt , benzine vervangen , nwe accu ,oplos rommel erbij nwe bougies , start direct en loopt mooi rond en nog best wel snel

ben er tevreden mee .
full
 
Laatst bewerkt:
vorige eigenaar heeft 6000 km geleden frame gepoedercoat, op nieuw gespoten ,nwe zuigers , klepgeleiders en nokkenas -ketting vervangen en een nieuw zadel gekocht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan