Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
och met een 70 a 75 pk met koppel lukt dat ook best , je merkt dat boven de 120 km , het vuur er wat eerder inzakt , maar ach zo hard rijd ik toch niet.

met die 75 pk en koppel, ben je ook sneller dan welke auto dan ook, alleen zwaar opgevoerde courante sportwagens komen in de buurt.
 
Wat ik fijn vind is dat als je op de snelweg rijdt je snel afstand kunt creëren tov plakkers, gas erop en klaar. Bijvoorbeeld bij de weefvakken A1/A35 heb ik graag ruimte om me heen, heb je ook geen ‘last’ van die prutsers. In de spits kom ik daar gelukkig NIET want dan is het druk en veel ongelukken...

Kortom, kort op elkaar rijden en appen achter het stuur zijn voor mij een teken van gas erop en wegwezen.
 
Laatst bewerkt:
ja als je van die kneuzen ziet die andere dingen doen dan het besturen van een voertuigen wegwezen ,,
Precies, daarom ga ik graag en snel naar de 200 waardoor ik ruimte om me heen kan creëren. En met 100+ pk lukt me dat aardig, niet dat ik vaak doe maar als het moet dan kan ik het ook, want mijn eigen veiligheid is belangrijker.

En al die ongelukken die gebeuren op de A1 is het gevolg langzaam rijden, kort op elkaar, verveling en daardoor appen achter het stuur.....
 
Nee, Duitse autobahn want daar mag je nog racen volgens de laatste berichten op de Tubantia site....
 
ze wilde recent limieten invoeren, de groenen wilde dat, maar het is met een grote meerderheid weg gestemd.
hopelijk doen ze dat ook met die groene plannen om de benzine flink duurder te maken ,
 
bmw-r850r-herfst-regen-jpg.1442863
 
Slotje.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan