Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht nog een paar mooie dagen en dan pas de winterstop in.....vandaag niet aan toegekomen omdat ik aan het knutselen ben. Eindelijk de bedrading tbv navi en optimate netjes gemaakt; kleiner formaat glaszekering en kabelschoentjes gemonteerd.
 
Rijd iedere dag naar Haaksbergen woon-werk op en neer . van t weekend maar beugels maken voor de stuur-moffen , zodat de wind de koppeling en de voorrem niet indrukt
 
Ik verwacht nog een paar mooie dagen en dan pas de winterstop in.....vandaag niet aan toegekomen omdat ik aan het knutselen ben. Eindelijk de bedrading tbv navi en optimate netjes gemaakt; kleiner formaat glaszekering en kabelschoentjes gemonteerd.
Dacht gelijk aan vh weekend, maar gisteren was het ook niet best.....natgeregend tijdens mijn fiets rondom het parcours in Boekelo...Overigens niet ‘in’ geweest want ik ga niet fors betalen voor entree zolang VIP’s gratis toegang hebben en niet verder komen dan de Grolsch biertent.... :o

Vanmorgen misschien......_O-

Overigens is vandaag de laatste rit vd ducati club; rondje vallende bladeren in Austerlitz bij Amersfoort. Maar geen zin om die kant op te rijden, Beusichem een maandje geleden was weer genoeg voor mij....
 
Laatst bewerkt:
Idd, ik had op andere weer gerekend.....en vooral geen zin in een smerige motor vlak voor de winterstop. Momenteel zijn alle 3 druppelladers volop in bedrijf dus startklaar......

Volgende week oude voertuigendag in Boekelo, hopelijk herkansing om ff een kijkje met mooi weer te nemen. Ik spring wel op de trapfiets want tis maar een heel klein stukje voor mij...
 
Idd, ik had op andere weer gerekend.....en vooral geen zin in een smerige motor vlak voor de winterstop. Momenteel zijn alle 3 druppelladers volop in bedrijf dus startklaar......

Volgende week oude voertuigendag in Boekelo, hopelijk herkansing om ff een kijkje met mooi weer te nemen. Ik spring wel op de trapfiets want tis maar een heel klein stukje voor mij...

dat is altijd leuk inderdaad. Ga ook ieder jaar (woon er immers) 👍
 
even een vraag ,, ik vroeg me af welke pompen in Almelo verkopen nog euro 95 E5 ,, dat bocht van een E10 is overal wel te krijgen...
vind het wat kostbaar om euro 98 te tanken , als m'n 850 een lage compressie heeft er niks mooier van gaat lopen...
 
even een vraag ,, ik vroeg me af welke pompen in Almelo verkopen nog euro 95 E5 ,, dat bocht van een E10 is overal wel te krijgen...
vind het wat kostbaar om euro 98 te tanken , als m'n 850 een lage compressie heeft er niks mooier van gaat lopen...
Gewoon 98 tanken, wat is nou een paar euro als je motor er beter op loopt.
 
als ik een hoge compressie had, en of pingel sensoren,, maar ik heb een klassieke R850R uit 2002 , het is wel € 0,12 meer per liter.
over de grens kan je nog wel E5 krijgen .

mijn motor loopt er niet merkbaar beter op, als ie de stalling in gaat doe ik er euro 98 in en forte ,, .
 
als ik een hoge compressie had, en of pingel sensoren,, maar ik heb een klassieke R850R uit 2002 , het is wel € 0,12 meer per liter.
over de grens kan je nog wel E5 krijgen .

mijn motor loopt er niet merkbaar beter op, als ie de stalling in gaat doe ik er euro 98 in en forte ,, .
Blijven rijden Dion, en gewoon in Duitsland tanken, en dan ook super 98. Was 1,54 afgelopen week. Dus goedkoper dan euro95 E10 hier. Jerrycannetje mee , en inkopen doe met de auto. Twee vliegen....
 
de Skoda tank ik over de grens wel 98 , dan loopt ie veel mooier & krachtiger en ook zuiniger ,,

zodra ze gaan strooien gaat de 850 de stalling in ,, ding is veel te mooi om te laten beschadigen door pekel ,, ja je kan er wel spul op spuiten maar dat vind ik niet geweldig ,,

wil morgen naar het werk op de motor ,, maar moet eerst tanken anders moet ik het laatste stuk lopen ...
 
de Skoda tank ik over de grens wel 98 , dan loopt ie veel mooier & krachtiger en ook zuiniger ,,

zodra ze gaan strooien gaat de 850 de stalling in ,, ding is veel te mooi om te laten beschadigen door pekel ,, ja je kan er wel spul op spuiten maar dat vind ik niet geweldig ,,

wil morgen naar het werk op de motor ,, maar moet eerst tanken anders moet ik het laatste stuk lopen ...
M n Honda uit 94 loopt stukken beter op 98. Dat is mij die 12 ct wel waard
 
als de 850 ook beter gaat lopen zou ik dat ook permanent doen .

misschien moet ik een R1200 kopen ,, die lopen het beste op 98 :+
 
heb vandaag er 98 in gedaan ,, was wel 0,15 duurder per liter , denk nog een aantal weken voor het echt koud en ze zout gaan strooien ....
 
Ik heb v-power racing 100 erin gedaan, ding loopt 5 km/h sneller....en geen problemen na de winterstop.... :o

1CC7131F-4E59-453A-83FB-CB96C888BD0E.jpeg
 
Ben er tevreden mee, heerlijke toermotor, soepel/stil/comfortabel en wil je knallen dan boven de 7k houden om alle kleppen open te gooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan