Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag effe lekker voor het eerst gereden op de appie v4 ,
full
 
Vandaag wordt het toch niks.... gisteren had ik mijn uitje gehad: koningsasserdag bij Startwin te Loenen en de opening van motorhuis Zwolle, ietsjes over de 200km.... :]

Ik had het idee dat hij beter liep op verse benzine nadat ik op de terugweg getankt had in Heino. Door Heerde, Wapenveld etc een beetje gehak met dorpsverkeer zegmaar, snelweg prima trouwens. Daarna N35 met 75-80 ook goed want je kunt nergens inhalen behalve vooraan staan bij de verkeerslichten.
 
Regengebied verpietert deze kant op dus wsl wel ff Gilhus. Voor de namiddag voorspellen ze wel regen trouwens.


Eerst ff paar eieren vretn })
 
Ai, dat is balen. Van wie heb je verloren?
Anyway, beterschap gewenst, hopelijk zit je snel weer tussen twee wielen
 
Nog niet, de mijne staat op winterstalling....morgen ophalen nadat hij vandaag in orde gemaakt is.

Banden/kettingset/bougies/remblokken/verse olie en filter.....voorlopig genoeg dacht ik zo... ;)

Ik had het in stapjes kunnen doen maar geen zin in halfwerk mbt veiligheid.... :]
 
Nog niet, de mijne staat op winterstalling....morgen ophalen nadat hij vandaag in orde gemaakt is.

Banden/kettingset/bougies/remblokken/verse olie en filter.....voorlopig genoeg dacht ik zo... ;)

Ik had het in stapjes kunnen doen maar geen zin in halfwerk mbt veiligheid.... :]


20 graden 8-)
 
Vandaag een tank leeggereden...als nieuw.... :+

En ook stuk.....H7 koplamp doorgebrand.... _O-

Ondertussen een nieuw set gekocht op internet..xtreme vision van Philips.
 
185km vandaag. Heerlijk weer! Morgen maar eens weer kiek'n :). Kan er zonder te tanken nog wel 250km aan vastplakken dit weekend 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik 203km....
En ondertussen lamp vervangen door een gamma geval en kentekenplaatverlichtingslampje ook vervangen... _O-

Volgende week een verse set merklampen. De VFR heeft units met 2lampen elk, dim en grootlicht.
 
Laatst bewerkt:
185km vandaag. Heerlijk weer! Morgen maar eens weer kiek'n :). Kan er zonder te tanken nog wel 250km aan vastplakken dit weekend 8-)

Gisteren 42.....



....met de MTB })


Vrijdag een 130, Zelhem vv.

Vandaag komt er ook nog wel wat bij gok ik ;)

Met dat 14 ltr tankje sta je nog wel eens bij de pomp, ook al is de Monster niet onzuinig..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan