Almelo en omgeving deel 22

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
8.317
18
37
Nederland
:] 8-)*O*

als iedereen mij een PB stuurt met koppelings locatie van een foto vd motor en evt je naam zet ik m er in :Y

Laatst bewerkt:

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
8.317
18
37
Nederland
Best mooie vulling zo :] :Y

Heb gisteren een heftige noodstop moeten maken waarbij mn voorvork doorsloeg en mn olie cooler het spatbord heeft geraakt ..........B|:N, die is nu lek . andere besteld en hopen dat ik de huidige cooler nog kan laten maken.

volgende maand staat groot onderhoud voorvorkpoten op t programma , prog veren er in , nieuwe olie , keeringen ect

Guzziking

The rebel within
1 okt 2010
16.338
106
57
Enschede
:W

Tot een uur of 12-1 lijkt het droog te blijven volgens diverse radars dus alleen Gilhus vandaag :t

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
31.198
749
Enschede
Bezoek site
Het was droog, totdat ik onder de douche stond....

Droog en koud thuisgekomen, alleen vergeten de motor af te tanken met v-power ethanol vrije benzine. Voor een stukje rijden vond ik het best fris, dus voor mij loopt op het motorseizoen op zijn einde...

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
8.317
18
37
Nederland
Straks naar Delft samen met een vriend daar nieuwe link pipes maken. En vanmiddag in de buurt van Venlo wat onderdelen ophalen. Word een aardig drukke dag :Y

swetty

MF veteraan
15 jan 2002
31.198
749
Enschede
Bezoek site
Wordt zo een rondje NL.....ingeblikt neem ik aan want het wordt nat.

Ik ben ook bezig op mijn manier: inbouwapparatuur plaatsen in de keuken/slopen bijkeuken/opruimen etc, dus geen motorrijden voor mij.

James Bond

Die hard MF'er
31 jan 2014
760
327
52
B
Morgen vanaf 10u " oude voertuigen dag". In Boekelo. Misschien met de cb500 er naartoe... (Dank voor de tip swetty, jij meldde dat volgens mij).

James Bond

Die hard MF'er
31 jan 2014
760
327
52
B
Boekelo..... Vanaf 11u helaas miezerregen.
Deze was er ook: dit vind ik gave Honda's. Vroegah 1 gehad, later een SS. Zoon rijdt nu op een CB50.
IMG_20191020_112723674.jpg

• Like
Waarderingen: Guzziking

James Bond

Die hard MF'er
31 jan 2014
760
327
52
B
Vraagje: welk bedrijf (of wie) in de regio kan nieuw draad tappen in een (alu) cylinder kop?. De uitlaat bevestiging Honda cb50 uit 1976 is aan 1 kant kapot namelijk. Ik heb dat gereedschap niet.
Alvast bedankt voor een reactie.

In de foto de CB geheel op zijn kop om een olielekkage te verhelpen, waarschijnlijk eerst met kneedbaar aluminium of gumgum. (Budget en algehele staat van het ding). Zoon heeft er al 3 jaar elke dag Borne-Hengelo mee gereden. CB komt uit Ost Friesland in Dld. Was toen al roestig..
IMG_20191019_113437229.jpg

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
8.317
18
37
Nederland
Vraagje: welk bedrijf (of wie) in de regio kan nieuw draad tappen in een (alu) cylinder kop?. De uitlaat bevestiging Honda cb50 uit 1976 is aan 1 kant kapot namelijk. Ik heb dat gereedschap niet.
Alvast bedankt voor een reactie.

In de foto de CB geheel op zijn kop om een olielekkage te verhelpen, waarschijnlijk eerst met kneedbaar aluminium of gumgum. (Budget en algehele staat van het ding). Zoon heeft er al 3 jaar elke dag Borne-Hengelo mee gereden. CB komt uit Ost Friesland in Dld. Was toen al roestig..
Bekijk bijlage 1437649
Dat zal wel helicoil worden denk dan ? maar hier zullen ze je vast wel kunnen helpen Motorenrevisie Enschede - Twentse Motoren Revisie

Vandaag cursus gehad op de zaak , maar dat Motor Oost is toch wel een hot-spot , helaas te laat klaar om zelf nog even te gaan kijken maar kwam behoorlijk motor verkeer voorbij :Y

• Like
Waarderingen: James Bond

PLR

meubilair
23 jan 2003
7.459
93
Het weer valt mee eigenlijk.
Gister met het span nog in Almelo geweest, vandaag met de HD rondje Hgl, Delden, Bornerbroek, Borne en terug naar huis.
Zag bij het verlaten van Hgl naar Delden een rooie VFR bij de verkeerslichten...Swet?