Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Tied veur een hènige herfstrit richting Gilhus :]

Blijft droog en de koffietent is ook open itt vorige week..B|
 
Leeft dit topic nog een beetje ja, jaren terug actief geweest met een FZR600. Nu al 1,5 jaar aant spelen met de appie! Jaja, een rsv mille heeft mijn hart veroverd!
 
het is weer zo ver , vanmiddag een blik met 4 wielen ophalen voor de komende maanden . gaat het eea veranderen en vervangen aan de xjr en dat gaat helaas niet samen met woonwerk verkeer. :] :N
 
Guzziking, wij hebben elkaar ff gesproken in Gildehaus!
Was wel een beetje zoeken ivm wegwerkzaamheden.

IMG_20191103_121159518_HDR.jpg
 
Weg van Gronau naar Gildehaus nog niet klaar?

Vandaag andere prio’s.....dus motorfiets bleef hangen aan de optimate.
 
Ik ben afgelopen zondag ook nog met de Viff in Gilhus geweest, was niet echt druk +/- 25 man..
Weg is nognie af, dus via fietspad erlangs *D
 
bij mij staat de XJR al een week in de schuur , toch maar winter wielen gekocht . Moet t nodige aan onderhoud gaan doen en geen zin in haast werk . Wielen liggen bij de spuiter en die zullen ergens eind Februari begin Maart klaar zijn. Voorvork veren zijn aan vervanging toe , balhoofd lagers moeten vervangen worden en zo ook de lagers van de wielen.

Dus scheur nu hier mee in t rond 1997 1.1 , voor 400 punten met nieuwe eerlijke APK :Y
IMG_20191102_200116_195.jpg
 
Weet iemand toevallig of hier in de omgeving een sleutel vereniging is voor motoren/motorrijders ?
 
Kkkkkoud….

Te koud..'(
Voor mij ook......vrijdag voor het laatst gereden.

Geen idee of er vanacht zout gestrooid is..... :?


Vandaag ff knutselen, dimlicht is stukgegaan en ik wou mijn tank vd duc die een maandje ofzo stilstaat afvullen met v-power. Gevulde jerrycan staat klaar.....
 
Weet iemand toevallig of hier in de omgeving een sleutel vereniging is voor motoren/motorrijders ?
Wordt er tegenwoordig nog gesleuteld.....

Wat me te binnen schiet is de motorclub vd UT waar ze in de kelder kunnen knutselen..
 
Voor mij ook......vrijdag voor het laatst gereden.

Geen idee of er vanacht zout gestrooid is..... :?


Vandaag ff knutselen, dimlicht is stukgegaan en ik wou mijn tank vd duc die een maandje ofzo stilstaat afvullen met v-power. Gevulde jerrycan staat klaar.....
Ik heb de Honda net in de siliconen gespoten, nog ff aftanken en de accu eruit.Dan kleedje erover en welterusten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan