Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ja heel erg treurig vaak door het toe doen van automobilisten.

iets anders....
Dag 14 zonder motor.
Iedereen maakt zich schuldig, en mensen denken nu ook dat t overal een racebaan is "tenminste wat ik zo zie". En dan nog de mensen die vanwege de nieuwe regels overal langzaam gaan rijden. Die combi werkt ook niet
 
Kwestie van wennen aan elkaar.... :?

Had vanmiddag gekund ware het niet dat mijn motormaat op de fiets ff kwam aanwaaien, dus we hebben genoten van een biertje in de tuin. Daarna dus niet op pad geweest....
 
Laatst bewerkt:
Carbs gelukkig.

Even gekeken voor je dacht dat ik er nog 1 had. Zal morgen nog een keer kijken.

Net klaar met de xjr, toch maar even afgemaakt :Y:Y:Y:Y
 

Bijlagen

  • IMG_20200404_204713_171.jpg
    IMG_20200404_204713_171.jpg
    844,6 KB · Weergaven: 2
Ook voor een R6? Dat zal mooi zijn.

strak werk.

Dat is denk niet type afhankelijk.

Heb zelf R1 wielen voorvork en benzinekraan

Remklauwen die van een R6 afkomen want die zijn goedkoper  _O- maar exact t zelfde als R1 XJR Fazer TDM ect.

Deze carbs zitten ook op meerdere modellen. Er word echt heel veel uitgewisseld ;):t

Dus ik ga morgen nog ff zoeken voor je :]
 
Vanmiddag op de Rusluieweg bijna zo'n kluns van een wielrenner onder de motor gehad. Je ziet de kneus kijken, hij ziet me aankomen, en trapt dan nog net even harder. Het ging net goed, maar was wel schrikken. Hij kwam net uit Vriezenveen, de sukkel.
 
En precies dan moet je op je hoede zijn. Anderen denken dat er nu niet motorgereden wordt zoals recreatief rijden op mooie wegen en houden anderen geen/veel minder rekening mee.

Bovendien moet het seizoen ook echt nog beginnen, en zie je aan het aantal ongelukken elke jaar weer terug als de motoren van stal gehaald worden.
 
En precies dan moet je op je hoede zijn. Anderen denken dat er nu niet motorgereden wordt zoals recreatief rijden op mooie wegen en houden anderen geen/veel minder rekening mee.

Bovendien moet het seizoen ook echt nog beginnen, en zie je aan het aantal ongelukken elke jaar weer terug als de motoren van stal gehaald worden.

Klopt helemaal waar.

Na zo'n periode van niet rijden voorzichtiger beginnen, bandenspanning controleren, Remblokken, brandstof, verlichting en na een rit weer even alles nakijken.

Weet dat het tijd kost maar is voor iedereens veiligheid :]
 
Ik heb al een tank leeggereden...300km’s zitten erop.

Ohja, ABS geprobeerd op een lege weg...spannend met de voorrem.
 
Ik heb al een tank leeggereden...300km’s zitten erop.

Nu? Of afgelopen dagen?

Ik moest even wachten op aantal onderdelen. Straks na ontbijt en koffie. Ff test rondje, dan rond 12.00 hier weg mogelijk met nog iemand.

Gisteravond toch nog maar even de remlicht schakelaars vervangen :Y
 

Bijlagen

  • IMG_20200404_204713_171.jpg
    IMG_20200404_204713_171.jpg
    844,6 KB · Weergaven: 2
Terug
Bovenaan Onderaan