Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Nee, net voor de ‘echte’ lock down want ik heb nog getankt hier net over grens.

En werd het hierna afgeraden om over de grens te gaan, bovendien benzine is hier nu ook redelijk goedkoop.
 
Er is hier geen lockdown.
We mogen nog vanalles, dat is in andere landen om ons heen wel anders. Daar hebben ze vrijheidsbeperking.

Ja wilde vd week met de auto in Duitsland tanken maar werd weggestuurd.
Zal dadelijk met de xjr ook weer even moeten tanken
 
Er is hier geen lockdown.
We mogen nog vanalles, dat is in andere landen om ons heen wel anders. Daar hebben ze vrijheidsbeperking.

Ja wilde vd week met de auto in Duitsland tanken maar werd weggestuurd.
Zal dadelijk met de xjr ook weer even moeten tanken
Nederlanders en lock down.....

Ik vind de regelgeving zoals dat gevraagd is ook prima passen bij de NL’er. Supermarkt bezoeken of een stukje rijden op de motor....dan is de keuze gauw gemaakt.

Gisteren tegenover de kassa’s vd supermarkt staat een bloemenhandel die gratis bosjes bloemen weggaven....wat denk je....social distance was niet ver weg.... :+

We hebben het huis opgefleurd met 4 bossen, waarvan 2 gratis waren.
 
Laatst bewerkt:
En precies dan moet je op je hoede zijn. Anderen denken dat er nu niet motorgereden wordt zoals recreatief rijden op mooie wegen en houden anderen geen/veel minder rekening mee.

Bovendien moet het seizoen ook echt nog beginnen, en zie je aan het aantal ongelukken elke jaar weer terug als de motoren van stal gehaald worden.
Helemaal waar! Ik heb zelf al rond de 1500 km recreatief gereden en gelukkig was ik alert. Maar die wielrenner, net uit het ei gekropen denk ik .Goede waarschuwing voor ons allemaal weer .
 
Je kunt ook kiezen voor sightseeing verkeerslichten _O- ff stukje snelweg en dan rondje Utrecht centrum ect _O-

Ik weet nog niet precies waar heen. Misschien zonder navi, hier links recht omkeren ect :]
 
Draai een rondje binnendoor Weerselo, Reutum, Vasse, Ootmarsum, Denekamp, De Lutte of zoiets. Nergens mag je hard dus superrondje voor de CUB *D
 
Draai een rondje binnendoor Weerselo, Reutum, Vasse, Ootmarsum, Denekamp, De Lutte of zoiets. Nergens mag je hard dus superrondje voor de CUB *D
Mooiste stuk van Twente, doe ik vaak in de avond uren en afsluiten in de Lutte bij de patatzaak.
 
Ik ga dit rondje doen.
1e x via MyRoute-App >> naar mn Garmin.

Ik ga zo eerst tanken en dan rond 12.00 hier weg aan de Hagenborgh.

Als er iemand mee wilt is welkom
 

Bijlagen

  • IMG_20200405_095722.jpg
    IMG_20200405_095722.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 4
Afstand valt reuze mee. En t word rustig rijden
 

Bijlagen

  • IMG-20200405-WA0001.jpeg
    IMG-20200405-WA0001.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 2
T word iets later dat ik vertrek.
Rij eerst naar Vriezenveen, mogelijk dat vanuit daar ook nog 3 personen mee gaan.

Als iemand mee wilt stuur mij een pb :]
 

Bijlagen

  • IMG-20200405-WA0001.jpeg
    IMG-20200405-WA0001.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 2
129 km best stukje rijden waar ga je allemaal langs?

Van de week nog getankt in Uelsen bij Reurik.
EBA77DD4-A0F0-40DE-A12C-91E5607AFACB.jpeg
 
Vandaag de Suzuki uitgelaten en inderdaad ik moet oppassen om m n rijbewijs niet kwijt te raken. Wat een beest
 
Niet gereden, met mooi weer onderhouden plegen...niet ongewoon met een Honda....:+

Vervelende klus bijgekregen omdat een boutje van een relais tussen de bekabeling viel en ik hem moeilijk kon terugvinden.
8A90CEF4-D014-486F-B408-39741F0E8BB7.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Net terug ritje iets langer geworden 260km.
Mooi rustig op de weg. Veeeel motorrijders dat wel.


Blijft mooi zo'n 888 :Y :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan