Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Wordt er tegenwoordig nog gesleuteld.....

Wat me te binnen schiet is de motorclub vd UT waar ze in de kelder kunnen knutselen..

moet ik dan ook weer student worden? _O-

ja er is al flink gestrooid vanmorgen toen ik naar buiten stapte was alles goed bevroren , en zag vanmiddag al dat de auto dikke witte laag er over heeft zitten
 
Tja..
20191112_181246.jpg

Dat wordt straks pk-monsters tieren op de snelweg met de Supercub _O-

20191112_181502.jpg
 
Dat was al helemaal kansloos :')

Zou blij zijn dat je die 100 daadwerkelijk kunt rijden, alles loopt al zo'n beetje vast in dit land met dat megaverkeer...
Precies, één grote theaterstuk.....vanmorgen zat ik vast op de A12...0km/h ipv 130km/h..... _O- en N18 gesloten...vast in Winterswijk...ben toen via DL gereden..
 
Gisteren nog gereden; frisjes dat wel maar verder goed te doen.
Er ligt hier en daar al behoorlijk wat zout..
Vandaag de accu uit de Viffer gehaald, en uit m'n zwager's GSXF.
Die van de zijkleppert en het span blijven nog ff zitten
 
Laatst bewerkt:
Lopen, koffie bij Herman :t
OK, ik kom zojuist van de motor af....weer afgetankt, en vd week 150km kunnen rijden. Zolang het droog blijft en niet al te koud kan een tochtje van een uurtje er wel vanaf.

Met pekel en nattigheid laat ik hem staan, teveel werk om hem daarna schoon te maken. Anders krijg ik de volgende keer teveel commentaar....:+
 
Gisteren nog gereden; frisjes dat wel maar verder goed te doen.
Er ligt hier en daar al behoorlijk wat zout..
Vandaag de accu uit de Viffer gehaald, en uit m'n zwager's GSXF.
Die van de zijkleppert en het span blijven nog ff zitten

Gisteren nog les gehad was goed te doen alleen ff op de a35 was het fris. Woensdag AVD examen hoop dan dat het niet te koud is.
 
Ships, zit net de motor goed te zetten en zie dat mijn linkervoorvorkpoot lekt (zweet).
Is er hier iemand die dat kan fiksen ,Ik heb namelijk geen voorvorkstand.
Of is dat een kwestie van ergens in de buurt een reparateur zoeken over een x aantal maanden.
Want met dit weer gaat deze jongen echt niet meer rijden,brrrrr.
 

Bijlagen

  • 20191120_001214.jpg
    20191120_001214.jpg
    51,9 KB · Weergaven: 7
Ships, zit net de motor goed te zetten en zie dat mijn linkervoorvorkpoot lekt (zweet).
Is er hier iemand die dat kan fiksen ,Ik heb namelijk geen voorvorkstand.
Of is dat een kwestie van ergens in de buurt een reparateur zoeken over een x aantal maanden.
Want met dit weer gaat deze jongen echt niet meer rijden,brrrrr.
Probeer Cartier, goed en goedkoop...

Tis zelf te doen maar geen idee of je speciaalgereedschap nodig hebt om de veer gespannen te houden bij de/montage.

Valt mee toch:

 
Laatst bewerkt:
hoop van niet,, morgen moet ik naar de binnen stad van Enschede ,, en dan is de motor wel heel erg handig...
maar denk wel dat ze gewoon lomp gaan strooien zonder ergens naar te kijken

en met 2 C vriest het niet , dus niet nodig, en onnodig vervuilend voor het milieu
 
Wees blij dat ze strooien dan is het minder glad....op sommige plekken dan. Bovendien heb je weggebruikers die via twitter gaan klagen...
 
Ships, zit net de motor goed te zetten en zie dat mijn linkervoorvorkpoot lekt (zweet).
Is er hier iemand die dat kan fiksen ,Ik heb namelijk geen voorvorkstand.
Of is dat een kwestie van ergens in de buurt een reparateur zoeken over een x aantal maanden.
Want met dit weer gaat deze jongen echt niet meer rijden,brrrrr.
Stamsnijder :) :Y
Zit/woont tussen Almelo/Bornerbroek.

Althans, dat was zo.. Hij gaat wel verhuizen naar het industriegebied daar in de buurt.
 
Stamsnijder ben ik eens geweest,is echt dichtbij.
Zat zelf ook te denken aan Erison.
Cartier ken ik niet.
En zelf doen is geen optie na het filmpje van jou te kijken swetty :-)
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan