alpinestars combi maat 54

erik_r6

MF'er
15 jun 2008
194
0
Zevenhoven
wegens te groot geworden, bied ik me alpinestars combi aan maat 54..
blauw zwart.. weinig gebruikt!

kostte me nieuw iets meer als 800 euro

prijs 350 euro, vaste prijs! dit is echt een koopje

pak geschikt +- 185-195 en vanaf 90kg zo'n beetje
 
Laatst bewerkt:
ben zelf 1.86 en de lengte is prima, alleen ben ik niet breed genoeg voor het pak. ik weeg rond de 84 kg. dus zal je rond de 90 kg moeten wegen denk ik.. hangt ook van je lengte af.
 
Ik heb wel een maat 52 Berik combi. Kleuren zijn zwart, blauw en een beetje wit. Heb je daar ook interesse in of moet het Alpinestars zijn?

Ik vind de mijne eigenlijk te strak zitten.

Vind hem er tevens niet uitzien alsof die acht keer gedragen is...
 
Laatst bewerkt:
foto's zijn telefoon kwaliteit, 3mp maar ondertussen jas nog wel paar keer aangehad, broek is wel echt max 8 keer gedragen.

als je een foto stuurt van je berik pak, heb ik miss ook wel intresse..
 
had ik al gepost.. maar ik ben 1.86 lang en wat lengte betreft is het pak prima, maar je zal toch redelijk fors moeten wezen voor dit pak.. lengte kan wel tot 1.95 denk ik.. ik weeg zelf 83-84 kg maar ik denk dat vanaf 90 kg je toch wel in de buurt zit
 
ik heb nog wel een grijs/wit yamaha R pak, waar je in past... ik ben nammelijk opzoek na net iets groter... alleen weeg ik ook 85 kilo. wat voel jij dan als je in het pak zit? waar zit hij te groot zeg maar
 
broek is bij mij te groot, je voelt gewoon de kneesliders naar beneden trekken. gewoon te wijd

jas is op zich nog wel te doen, miss ietswat groot bij je oksels zeg maar
 
als het van het weekend ene beetje weer is kom ik miss wel ff langs op de motor om te passen, mits jij ook intressen hebt in het yamaha r pak
 
sorry nix tegen jou, maar je kan het pak wel van mij overnemen alleen ruil tegen een yamaha pak zie ik niet zitten
 
ik heb ook een wit/blauw/zwarte berik combi maat 52 die me eigenlijk net iets te krap zit, misschien interesse om te ruilen?
pak is een seizoen oud en nog supernetjes

ben zelf 1.92 en 80 kg
 
denk eigenlijk dat t pak wat te groot voor je is, aangezien ik zelf rond de 85 kg ben en hij mij te groot is...

maar heb je foto(s)
 
denk eigenlijk dat t pak wat te groot voor je is, aangezien ik zelf rond de 85 kg ben en hij mij te groot is...

maar heb je foto(s)

misschien is het wel te groot, maar het is het proberen waard tog?

ja kheb er wel een pic van:
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan