Alpinestars Goretex Dames laars maat 39

Status
Niet open voor verdere reacties.

DetoX

Dictator in opleiding
29 sep 2007
19.014
3.127
NO Veluwe
Comfortabele waterdichte en ademende dameslaars van Alpinestars. Goretex membraam houdt de voeten droog :Y Maat 39, nauwelijks gebruikt, vraagprijs € 95,-.

full
 
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat mijn man wel iets te enthousiast is geweest met de omschrijving 'nauwelijks gebruikt', want ze zijn wel een aantal maanden (zeg maar een zomerseizoen) gebruikt. Daarvan uitgaande en het feit dat ik de rotste niet ben :P mag je ze voor 60 euro hebben als je dat wil.

Ik heb liever dat iemand er nog plezier van heeft dan dat ze hier maar op zolder staan te staan.

O ja, ze waren voor mij iets te groot, dus ik heb er altijd extra zooltjes in gedragen. Die heb ik er nu uitgehaald. Misschien ook wel een fijn en fris idee ;)
 
hmm.... ik zou ze mischien op kunnen halen..... morge ofzo. ik woon zelf in kop van noord holland, maar moet morge richting doetinchem (voor werk) opzich rij ik dan langs amersfoort. maar ik heb totaal geen id van de tijden ofzo. ligt er net aan hoeveel werk ik heb daar.

maar ik neem aan dat ik niet de hele dag terecht kan. anders wil ik de verzendkosten wel betalen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan