Alpinestars Orbiter 2PC Black/White/Red/Blue Mt50 €450

Thysk

MF'er
20 aug 2014
78
0
Goeiemorgen allen,

Aangekocht bij het behalen van mijn rijbewijs, helaas net een maat te klein voor mij, dus heb nu 2 pakken, waarvan het Alpinstars pak 10x max is aangetrokken. Zit nog garantie op van de winkel (Motorhuis Seppe), pak is daarnaast ook helemaal schoongemaakt, ingevet en heeft een "waterproof" laag gekregen. Bon, kaartjes heb ik ook nog.
Korte zoektocht levert op dat Termaat en FC Moto respectievelijk 544€ en 620€ vragen, maar die hebben enkel nog absurde maten (48 & 60) en ook niet in deze kleur.

Het komende jaar hoef je daarnaast niets te doen aan mijn pak qua onderhoud ed.(kortom, zorgeloos rijden), want dat is allemaal al gebeurd. Vandaar de vp van 450€. Pak hangt niet in de weg en vreet geen brood, maar zie er liever iemand anders in rijden dan dat het hier stof gaat happen.

Plaatje:
Alpinestars-Orbiter-2-PC-1.jpg
full
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik zojuist even veranderd naar Gorinchem. Ben verhuist.
Ik ga even nadenken! Belasting en vakantiegeld komt er weer aan :+ Alleen wel net een andere motor gekocht dus spaarrekening voelt zich een stuk leger :$

Welke lengte en gewicht heb jij? Ik ben zelf 1,80m en weeg iets van 73 kg
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik zojuist even veranderd naar Gorinchem. Ben verhuist.
Ik ga even nadenken! Belasting en vakantiegeld komt er weer aan :+ Alleen wel net een andere motor gekocht dus spaarrekening voelt zich een stuk leger :$

Welke lengte en gewicht heb jij? Ik ben zelf 1,80m en weeg iets van 73 kg
Gorinchem is een heel stuk dichterbij :).

Ik ben 2cm kleiner, maar wel een stukje zwaarder... Het zou jou dus wel moeten passen.
 
dan is het netter afgehandeld met dit pak als dat jezelf hebt gedaan met het pak van mijn vrouw..
 
Terug
Bovenaan Onderaan