alpinestars rugprotector [ tech series ] nieuw

face

MF'er
22 okt 2006
140
0
dommelen
e koop aangeboden: rug protector van alpinestars, duurste uitvoering [tech series] in de maat M 510mm oftewel 51cm lang . dit is de meest gangbare maat . kruipt onder het rijden dan ook niet omhoog tegen je helm aan. protector is in nieuwstaat 1 maal gedragen . nieuwprijs : €140,- euro mag nu weg voor de vaste prijs van € 80,- nieuw - nieuw - nieuw - nieuw - nieuw
 
Laatst bewerkt:
Met een foto erbij geef ik je meer kans van slagen om de protector aan de man te brengen.
 
Bij Kalsbeek ligt hij trouwens voor 99,- euro.
Heb wel interesse, maar niet voor 80,- eurie ;)
 
na even wat gerommeld te hebben op mijn pc is hier de gevraagde foto :] zoals jullie zien nieuwstaat, en een erg goed product kwa afwerking en bescherming . groet face 8-)
 
ben zelf 1,70 mtr , en maat van mij is 1,85 en heeft de zelfde protector. ligt dus niet aan de lengte van persoon. je kunt het beste even een cm pakken en dan vanaf je onderrug 50cm naar boven meten. dit is wel de meest gangbare maat . de meeste protectors die te koop worden aangeboden zijn maat L 61 cm lang. nadeel voor de middelgrote onderons is dat deze maat onder het rijden omhoog kruipt en dan tegen je helm aanduwt. heeeeeel vervelend dan. wat dit betreft de ideale maat om het jaar veilig uit te rijden.

betreft dus een rugprotector van alpinestars maat L 51cm lang :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan