• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Alpinestars T-GP pro maat L 52/54

sidneypolak

Rookie
Lid geworden
23 mrt 2014
Waarderingsscore
0
Ik heb een nieuw alpinestars T-gp pro met de kaartjes erbij en bon gekocht voor 230.
Het is het nieuwe model 2014. Geweldige jas, met alles erop en eraan, maar ik heb ook een leren versie. Dat is een beetje teveel van het goede.
De jas is in nieuwstaat, twee keer gebruikt.
Foto's heb ik, maar ben bang dat dat niet helemaal lukt op deze site.
Via de mail kan ik natuurlijk foto's plaatsen.

Ik wil er minimaal 150 eur voor hebben. Dat is 80 euro goedkoper dan de winkel. Lijkt mij een goeie, eerlijke deal.

Maat L-52-54

Laatst bewerkt:
Je gebruikt een website zoals photobucket, imgur, flickr, tinypic etc en gooit daar je foto's op die voor gebruiksgemak zijn verkleind naar 640x480 pixels. Dan kopieer je de link van de betreffende foto's en plak je die in de balk die in beeld komt na het drukken van de ''Voeg een afbeelding toe aan de geselecteerde tekst'' knop. Voor het leesgemak hou je één spatie ruimte voor en na de foto. Voila.

Kick voor deze mooie jas, wellicht voor de potentiele koper interessant om te melden bij welke 'bouw' deze jas goed past. Maten willen nog wel eens verschillen per merk.

Bedankt! Ik ben zelf 1.90 en weeg 81 kilo. Bij mij zit het jasje mooi kort. Een collega die iets kleiner is, maar ook wat steviger past hem ook. Textiel past toch makkelijker dan leer. Het komt overeen met een echte Large.

Terug
Bovenaan Onderaan