• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Alpinestarts Supertech R ZGAN

The_Alfamale

MF veteraan
Lid geworden
20 jun 2009
Waarderingsscore
32
Te koop:

Hele nette Supertech R's in de maat 43 en in de kleurstelling wit met rode letters.
Ik heb ze vorig jaar gekocht en 2 wedstrijden mee gereden. Net nog 4 dagen Almeria gereden maar het zijn mijn laarzen toch niet. Vandaar de verkoop. zijn natuurlijk nog heel netjes alleen op de rechterhak wat beschadiging van mijn rem/schakelsetje.

Detail foto's volgen want ze komen zondag pas terug van transport uit spanje met mijn motor. Dit zijn alvast de laarzen in actie.

hrx1lw.jpg

Setje mag weg voor €175 of ruilen met Sidi vertigo corsa/ vortice in maat 43.
(laarzen zijn nieuwe €389,-)

Laatst bewerkt:
shit net een maatje te klein :(

haha ik heb geen idee maar kan nooit goed zijn :P. vraag me af of ze misschien een paar maten dezelfde buiten schoen gebruiken. ik heb nog een setje maar 44 staan waarvan de buitenschoen zegmaar beetje gesleten is :P

haha ik heb geen idee maar kan nooit goed zijn :P. vraag me af of ze misschien een paar maten dezelfde buiten schoen gebruiken. ik heb nog een setje maar 44 staan waarvan de buitenschoen zegmaar beetje gesleten is :P

Haha goed is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt... :+
Of de buitenschoen evt gelijk is, durf ik echt niet te zeggen. In de buitenschoen staat volgens mij geen maat, alleen in de binnenschoen..

Is 150 euro akkoord?

Laatst bewerkt:
snap niet dat mensen nog afbieden als hij al voor zo scherp hier geplaatst is..nieuw kosten ze 375euro!

snap niet dat mensen nog afbieden als hij al voor zo scherp hier geplaatst is..nieuw kosten ze 375euro!
Ik snap dat heel goed. Ze staan idd voor leuk geld en het zijn geweldige laarzen. Maar het is aan de verkoper om een bod te accepteren.

Niet jou taak dus

Terug
Bovenaan Onderaan